Micke H Postat 8 juli 2007 Postat 8 juli 2007 Fort!!! Hjälp Gote till bananen! Inga problem för Gotzilla... Jaså, det var så det var. 🙂 Jag saknar dom där gamla galenskaperna vi ägnade oss åt... 😄
Micke H Postat 8 juli 2007 Postat 8 juli 2007 Jahopp, såhär långt kom jag idag... Your browser does not support the HTML5 audio tag Nu ska Lynxo avgöra om sista tonen är cool eller bara patetisk 🙂 Cool. Men gör det mer brutalt nästa gång. 😄
Neosus Postat 8 juli 2007 Postat 8 juli 2007 Fort!!! Hjälp Gote till bananen! Inga problem för Gotzilla... Jaså, det var så det var. 😄 Jag saknar dom där gamla galenskaperna vi ägnade oss åt... 😄 Jo det var roligt förr men det har avtagit.. kanske beror det på att det är typ sommar... och att det förra forumet var bra ända tills det blev....mindre bra... och att det nya forumet är hyffsat bra och att alla gamla rävar är.... ehm.... hyffsat....ehm...bra.... ehm.... 🙂
ThomasJ Postat 8 juli 2007 Postat 8 juli 2007 Nej. Nu har jag beställlt kebabrulle.. Dax o gå o hämta den!*MUMS*
Fidden Postat 8 juli 2007 Postat 8 juli 2007 Jahopp, såhär långt kom jag idag... Your browser does not support the HTML5 audio tag Nu ska Lynxo avgöra om sista tonen är cool eller bara patetisk 🙂 Cool. Men gör det mer brutalt nästa gång. 😄 Det var bannemig det finaste jag hört sedan jag konfirmerades. Vill du ha ett fikon!?
Neosus Postat 8 juli 2007 Postat 8 juli 2007 Nej. Nu har jag beställlt kebabrulle.. Dax o gå o hämta den!*MUMS* Ta en till mig med... 🙂
Pazo Postat 8 juli 2007 Postat 8 juli 2007 Jag har en ny Dance,Kill,Move låt på G! 🙂😄 En remix denna gången 😄
Pazo Postat 8 juli 2007 Postat 8 juli 2007 🙂 Neee! Det är inte Looptroopgrejen! Dethär är en helt ny jag började på idag! Ska remixa en låt åt Kings of the universe! They say come heter den! Och denna gången blir det faktiskt en remix och inte en "jag börjar som remix men sen går bort från orginalåten så mkt att det blir en egen!" 😄
Pico Postat 8 juli 2007 Trådstartare Postat 8 juli 2007 Jag saknar dom där gamla galenskaperna vi ägnade oss åt... 😄 Jag med... Förresten... nån som vill se en video där Lynxo och Chris spelar? 🙂😄
Pazo Postat 8 juli 2007 Postat 8 juli 2007 Jag saknar dom där gamla galenskaperna vi ägnade oss åt... 🙁 Jag med... Förresten... nån som vill se en video där Lynxo och Chris spelar? 😄 :D Jag har faktiskt inte sett den! 😄 :D GE HIT! Saknar också gamla goda tiden 🙂
Pico Postat 8 juli 2007 Trådstartare Postat 8 juli 2007 Jag saknar dom där gamla galenskaperna vi ägnade oss åt... 🙁 Jag med... Förresten... nån som vill se en video där Lynxo och Chris spelar? 😄 :D Jag har faktiskt inte sett den! 😄 :D GE HIT! Saknar också gamla goda tiden 🙂 Mja, alltså... nu har jag den inte. Tänkte bara ta Lynxo tebax till den bitterljuva tiden han tycktes sakna. :A
Neosus Postat 8 juli 2007 Postat 8 juli 2007 😆 Neee! Det är inte Looptroopgrejen! Dethär är en helt ny jag började på idag! Ska remixa en låt åt Kings of the universe! They say come heter den! Och denna gången blir det faktiskt en remix och inte en "jag börjar som remix men sen går bort från orginalåten så mkt att det blir en egen!" 😄 okay! 😎
Fidden Postat 8 juli 2007 Postat 8 juli 2007 Jag saknar dom där gamla galenskaparna vi ägnade oss åt... 😄 😆
Neosus Postat 8 juli 2007 Postat 8 juli 2007 Nu ska jag ut å åka BMW... 😄 ..int för att de e så jävla upphetsande men ändå. 😆
Pazo Postat 8 juli 2007 Postat 8 juli 2007 Jag var precis och åt, Innan dess gjorde jag klart låten... 😆
Pico Postat 8 juli 2007 Trådstartare Postat 8 juli 2007 Ugh, dags för mig att skrapa ihop nå käk också... 😆
Micke H Postat 8 juli 2007 Postat 8 juli 2007 Och dom är fortfarande ovänner tror jag... 😆 Vet inte, sen han flydde härifrån har jag inte snackat med honom. 😛
Gote Postat 8 juli 2007 Postat 8 juli 2007 Fort!!! Hjälp Gote till bananen! Inga problem för Gotzilla... Jaså, det var så det var. 😄 Jag saknar dom där gamla galenskaperna vi ägnade oss åt... 🙁 Jo det var roligt förr men det har avtagit.. kanske beror det på att det är typ sommar... och att det förra forumet var bra ända tills det blev....mindre bra... och att det nya forumet är hyffsat bra och att alla gamla rävar är.... ehm.... hyffsat....ehm...bra.... ehm.... 😲 Word! Typ... 😕
Emulator Postat 8 juli 2007 Postat 8 juli 2007 ejulitesåocksåkanmantroattentravefolksitterpåettannatforumockså. viharjutidigarediskuteratdettamedtvåforumsomkonkureraromsammafolkochattdetförmod ligenurlakaspåtvåställendå. dårå
Recommended Posts