Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

DATOR VÅR

Fader dator som är i centralen

Helgad var Din skärm

Tillkomme Ditt tangentbord

Ske Din vilja såsom i minnet

så ock på printern

Vår dagliga lista giv oss i dag

och förlåt oss våra misstag

trots att vi icke förlåta dem

såsom felprogrammerare äro.

Inled oss icke i långa dumpar

Ty företaget är Ditt och makten

och personalen i evighet.

Enter

Annons
  • Svar 7,9k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Micke H

1491

• Neosus

1398

• Overkill

1378

• Dingbats

985

Postat mest i detta ämne

Postat

MEN FÖR I HELVETE!!! JAG HATAR!!!!!!! JAG SKA ALDRIG MER KÖPA NÅNTING FRÅN TERRATEC, DET DÄR JÄVLA FITTCP-LJUDKORTET SKA ALLTID SEPA SÖNDER SIG HELT UTAN NÅN JÄVLA FITTIG JÄVLA ANLEDNING!!!!!!!! 🙂😆😄🙂😛😠

Postat
MEN FÖR I HELVETE!!! JAG HATAR!!!!!!! JAG SKA ALDRIG MER KÖPA NÅNTING FRÅN TERRATEC, DET DÄR JÄVLA FITTCP-LJUDKORTET SKA ALLTID SEPA SÖNDER SIG HELT UTAN NÅN JÄVLA FITTIG JÄVLA ANLEDNING!!!!!!!! 🙂😆😄🙂😛😠

:S jobbigt värre.

Släng skräpet eller ge det till mig:P

Postat

Jag kan iaf glädja mig åt att jag köpte det för 3000 fast rekommenderat pris är 5500 typ, så när Jam slutar med sin rea så kommer jag kunna sälja det för mer än jag köpte det för förmodligen...

Men PALLA skaffa nytt ljudkort.

Postat

Jag ska nog köpa mig ett Terratec Phase X24 (eller vad fan det nu hette...), innan Jams rea slutar. men då måset jag också få sålt mitt gamla, och jag tror ingen vill ha det! 🙂 Lexicon Lambda heter fanskapet...

Postat
Jag ska nog köpa mig ett Terratec Phase X24 (eller vad fan det nu hette...), innan Jams rea slutar. men då måset jag också få sålt mitt gamla, och jag tror ingen vill ha det! 🙂 Lexicon Lambda heter fanskapet...

Terratec Phase 88? Det är iaf det jag har. Om du tänker köra Mac så kan jag säga direkt att då har du ett rent helvete att se fram emot.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.