Dingbats Postat 22 september 2007 Postat 22 september 2007 Gonatt, jag borde ha lagt mig för länge sen.
Overkill Postat 22 september 2007 Postat 22 september 2007 hej. jag har vart hos jacob hela dagen. sen kom pontus och vi åt pizza och kollade på vacancy. jacob blev rädd så nu ska vi sova hos honom för hans föräldrar är på kusten. 😠 nu spelar vi colin mcrae på playstation 1. 😊
Fidden Postat 23 september 2007 Postat 23 september 2007 Borde inte radiohead släppa nytt snart? Eller finns denna ute någonstans redan? Shit, nu blev man ju nästan ontopic...
Overkill Postat 23 september 2007 Postat 23 september 2007 Hej! Fett ofräsch nu. Inte borstat tänderna sen igår morse, inte duschat idag heller. Inte bajsat på länge och lite huvudvärk. Bajs Dusch Tandborstning Mat så ser mitt schema ut.
Emulator Postat 23 september 2007 Postat 23 september 2007 sitter och väntar på frankfurtflyget i loungen på arlanda. tjoho.
Dingbats Postat 23 september 2007 Postat 23 september 2007 Wiii, idag har jag verkligen spelat in! En hel jävla låt! 🙂
Micke H Postat 23 september 2007 Postat 23 september 2007 Kom hem runt fyra-tiden. Spydde. Gick och lade mig. Gick upp tidigt nån gång. Drack, spydde, drack igen, slocknade på köksgolvet. Vaknar, går tillbaka till sängen, somnar. Vaknar, spyr en sista gång bredvid sängen, somnar. Vaknar. 🙂
Micke H Postat 23 september 2007 Postat 23 september 2007 Jag har MENSVÄRK! Det är direktsändning, vad som helst kan hända!
Overkill Postat 23 september 2007 Postat 23 september 2007 Jacob ringde Pazo igår natt. Pazo var på efterfest och trodde att Jacob var jag och att jag (eller Jacob då) var full och kom från Värmland. 🙂
Pazo Postat 23 september 2007 Postat 23 september 2007 DU kommer ju typ från värmland! Lät värmländsk iaf!
Pazo Postat 23 september 2007 Postat 23 september 2007 Har f.ö. precis varit å tränat! känns väldigt nice att komma igång nu efter ett låååångt uppehåll 😱
Overkill Postat 23 september 2007 Postat 23 september 2007 DU kommer ju typ från värmland! Lät värmländsk iaf!Värmländska är ju som hajk-gubben pratar. Och så pratar inte jag!
Fidden Postat 23 september 2007 Postat 23 september 2007 Det är ju bara en sjö som skiljer Vänersborg från Värmland. Ungefär på samma sätt som Jönköping i princip ligger i Närke 😱
Overkill Postat 23 september 2007 Postat 23 september 2007 Det är ju bara en sjö som skiljer Vänersborg från Värmland. Ungefär på samma sätt som Jönköping i princip ligger i Närke 🙂 Ja. Men för oss som bor här är det stor skillnad på värmländska och vänersborgska. Men det kanske dte inte är för ett otränat öra. 😱 Och precis som du säger är ju Jönköping (och Aneby) bara en sjö från Närke. Och det hördes! 😱
Pazo Postat 23 september 2007 Postat 23 september 2007 Det är ju bara en sjö som skiljer Vänersborg från Värmland. Ungefär på samma sätt som Jönköping i princip ligger i Närke 🙂 Ja. Men för oss som bor här är det stor skillnad på värmländska och vänersborgska. Men det kanske dte inte är för ett otränat öra. 😱 Och precis som du säger är ju Jönköping (och Aneby) bara en sjö från Närke. Och det hördes! 😱 va?
Overkill Postat 23 september 2007 Postat 23 september 2007 Ja. Jag tycker ju inte att jag pratar värmländska eftersom jag hör skillnad på vänersborgska och värmländska. Men precis som en indier kanske inte hör skillnad på svenska och norska så hör kanske inte en smålänning skillnad på värmländska och vänersborgska/västgötska. 😱 Dialekter är kul. Fredrik Lindström med.
Overkill Postat 23 september 2007 Postat 23 september 2007 Nä. Men min pappa är hilarious, so to speak.
Recommended Posts