Mr Keys Postat 21 september 2007 Postat 21 september 2007 börjar vi närma oss hela internets längsta tråd snart eller? 🙂
Fidden Postat 21 september 2007 Postat 21 september 2007 När jag gick förbi datasalen satt hon den där tjejen jag är lite intresserad av där och fick syn på mig och vinkade precis när jag gick förbi men jag hann inte visa att jag hade sett henne innan jag hade gått förbi... och sen skulle det verka cp och komma tillbaka och bara "hej" fem sekunder senare så BAJS ååååååh Jag förväntar mig inte att nån överhuvudtaget bryr sig. hehe, det där känner jag igen. Jag är ganska trög av mig pga att jag har sirap i mina nervtrådar eller nåt, för alla andra är så jädrans snabba på att upptäcka en röresle i ögonvrån, känna igen och vinka. Och när man väl har gått förbi är det liksom kört, man går och funderar på om man ska vända och säga hej, men när man funderat klart har det redan gått för lång tid. Istället går man och grubblar över det i ett decennium och tänker att "om jag bara hade vinkat den där gången så hade allt ju ordnat sig". Lösning: du intalar dig själv att du spelade svårflörtad.
ThomasJ Postat 21 september 2007 Postat 21 september 2007 Sj har jag sprungit o blivit intresserad av både min tränare och en annan som tränar i min grupp. Igår fick jag ett knä i pungen av hon som inte är tränare. Ajajaj, borde haft susp, men ikke hadde jag det:S
Fidden Postat 21 september 2007 Postat 21 september 2007 Sj har jag sprungit o blivit intresserad av både min tränare och en annan som tränar i min grupp.Igår fick jag ett knä i pungen av hon som inte är tränare. Ajajaj, borde haft susp, men ikke hadde jag det:S Händer mig varje dag... typ "Sjyssta melon*OUFFF!*.....eeer" eller nä 🙂
Dingbats Postat 21 september 2007 Postat 21 september 2007 Lösning: du intalar dig själv att du spelade svårflörtad. Bang on target, pal! 🙂
Overkill Postat 21 september 2007 Postat 21 september 2007 Lynxo är en liten hora! ☺️ 🙂 Nää! Lynxo är en player! 😄
Overkill Postat 21 september 2007 Postat 21 september 2007 Nu har en till forumdel försvunnit från Övrigt. Men denna gången vet jag att det är Hörsel-delen.
Neosus Postat 21 september 2007 Postat 21 september 2007 ta svängen över norrland så kan ja bju på en kopp kaffe 🙂
ThomasJ Postat 21 september 2007 Postat 21 september 2007 ta svängen över norrland så kan ja bju på en kopp kaffe 🙂 Btw skall jag snart till storuman o hämta musikprylarna. Skall även på läger i umeå snart, med träningen.☺️
Neosus Postat 21 september 2007 Postat 21 september 2007 ta svängen över norrland så kan ja bju på en kopp kaffe 😉 Btw skall jag snart till storuman o hämta musikprylarna. Skall även på läger i umeå snart, med träningen.🙂 Det låter inte dumt alls 😎
Micke H Postat 21 september 2007 Postat 21 september 2007 Lynxo är en liten hora! 🙁 😉 Nää! Lynxo är en player! 🙁 😎🙂 :trippel_wub:
ThomasJ Postat 21 september 2007 Postat 21 september 2007 Kellogg's Multi Grain. Kalas med multi gain? Multi gain = dubbala/trippla gainknappar?
Neosus Postat 21 september 2007 Postat 21 september 2007 Nån som vill köpa mitt Pod XT & Echo Layla24 ? 😉
ThomasJ Postat 21 september 2007 Postat 21 september 2007 Nån som vill köpa mitt Pod XT & Echo Layla24 ? 😉 Nää.. Har ingen gitarr... Btw, har ett echo even gina 20bit att sälja:P Är ditt Layla24 sjysst? Funderar på att skaffa nytt kort kanske. Har Fasttrack USB just nu.
Recommended Posts