Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 7,9k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Micke H

1491

• Neosus

1398

• Overkill

1378

• Dingbats

985

Postat mest i detta ämne

Postat
12 år och en dag till 40. 😄
Fyller du 28 imorgon alltså? 😉 Eller kan jag inte räkna?

Jaha, jag läste det som att han fyllde 40 imorgon 🙂 I så fall är han inte så gammal.

Postat
12 år och en dag till 40. 🙂
Fyller du 28 imorgon alltså? 😉 Eller kan jag inte räkna?

Korrekt!

Eller vad menar jag nu egentligen? Att du inte kan räkna? Vad jobbigt det blev.

Postat

Jag vill ha nånting att skriva här och så vill jag en massa annat också men det och så vidare och ochc occ och så vidare... men nu ska jag gå och lägga mig och mina händer ligger på tangentbordet här och trycker. och sen ska jag vakna och sen ska jag gå till skolan och ha tråkigt på naturen och på svenskan och kansk e på estetisk verkamheet också och sen ska jg åka hm med bussen och har jag tur kommer den direkt som den gör ibland oxh har jaginte tur kommer den om tio minuter från när jag kommer dit men hur som helst. och sen ska jag undra vad jag ska göra coch så lite till och springa och sen åka iväg till och se på band som spelar. och sen jaja osv. men sen mm just det. men just nu sitter jag ock ska gå och lägga mig och mm... ajg vill vilja kunna verb verb verb skriva en låt eller två ellr fler såklart oh det kan jag gonatt.

Postat

När jag gick förbi datasalen satt hon den där tjejen jag är lite intresserad av där och fick syn på mig och vinkade precis när jag gick förbi men jag hann inte visa att jag hade sett henne innan jag hade gått förbi... och sen skulle det verka cp och komma tillbaka och bara "hej" fem sekunder senare så BAJS

ååååååh

Jag förväntar mig inte att nån överhuvudtaget bryr sig.

Postat (redigerat)

the world looks better from a star

that's right above from where you are

fy faaaaaan vad tråkigt det är att skrvai asjdfjksdfjklsdfklösdfklasdklöasdfklö

EDIT: Molière kan för övrigt ta sig i stjärtan.

Redigerat av Dingbats
Postat
När jag gick förbi datasalen satt hon den där tjejen jag är lite intresserad av där och fick syn på mig och vinkade precis när jag gick förbi men jag hann inte visa att jag hade sett henne innan jag hade gått förbi... och sen skulle det verka cp och komma tillbaka och bara "hej" fem sekunder senare så BAJS

ååååååh

Jag förväntar mig inte att nån överhuvudtaget bryr sig.

Du skulle ha gått tillbaks och hejjat...

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.