Dingbats Postat 19 september 2007 Postat 19 september 2007 Wii! "Ett ögon" ger enstaka riktiga träffar på Google 😏
Neosus Postat 19 september 2007 Postat 19 september 2007 hej dax för en kopp kaffe 🙁 Läget bra eller, Pazo?
Pazo Postat 19 september 2007 Postat 19 september 2007 Jorå! Det är fint. En del att göra bara 😉 Har lite ont i svanskotan typ också. ingen aning varför 🙁
ThomasJ Postat 19 september 2007 Postat 19 september 2007 Nu kom jag just till jobbet. Tog en sväng in på 4sounds innan. Provade AKG slutna lurar som kostar 1495:- sköna som faaan, alltså!
Neosus Postat 19 september 2007 Postat 19 september 2007 (redigerat) Ska knåda en snus förresten.. 🙁 Redigerat 19 september 2007 av Neosus
ThomasJ Postat 19 september 2007 Postat 19 september 2007 Dessa är det jag kikat på idag: Mkt bekväma alltså.
ThomasJ Postat 19 september 2007 Postat 19 september 2007 Förövrigt så flyttajagin i nya lya igår. Härligt som fan. Har allt där nu, förutom musikprylarna. Föresten Mrmuffinman, kommer du o hällsarpå i sthlm snart igen?
Pazo Postat 19 september 2007 Postat 19 september 2007 Måste läsa över hundra sidor innan klockan 4 🙁 Jag trodde de skulle vara mkt mindre så jag lämnade det till nu. men icket! mycket var det!
Neosus Postat 19 september 2007 Postat 19 september 2007 Förövrigt så flyttajagin i nya lya igår.Härligt som fan. Har allt där nu, förutom musikprylarna. Föresten Mrmuffinman, kommer du o hällsarpå i sthlm snart igen? Har inget planerat just nu men jodå.. Nångång kommer jag ner igen. 😮
ThomasJ Postat 19 september 2007 Postat 19 september 2007 Förövrigt så flyttajagin i nya lya igår.Härligt som fan. Har allt där nu, förutom musikprylarna. Föresten Mrmuffinman, kommer du o hällsarpå i sthlm snart igen? Har inget planerat just nu men jodå.. Nångång kommer jag ner igen. 😮 Sist var jue riktigt trevligt. Dock var jag lite rundomfoten då:S
Neosus Postat 19 september 2007 Postat 19 september 2007 Förövrigt så flyttajagin i nya lya igår.Härligt som fan. Har allt där nu, förutom musikprylarna. Föresten Mrmuffinman, kommer du o hällsarpå i sthlm snart igen? Har inget planerat just nu men jodå.. Nångång kommer jag ner igen. 😄 Sist var jue riktigt trevligt. Dock var jag lite rundomfoten då:S 😮
ThomasJ Postat 19 september 2007 Postat 19 september 2007 Förövrigt så flyttajagin i nya lya igår.Härligt som fan. Har allt där nu, förutom musikprylarna. Föresten Mrmuffinman, kommer du o hällsarpå i sthlm snart igen? Har inget planerat just nu men jodå.. Nångång kommer jag ner igen. 😄 Sist var jue riktigt trevligt. Dock var jag lite rundomfoten då:S 😮 Fast jag fickförmig att jag inte var ensam om just den saken:P
Pazo Postat 19 september 2007 Postat 19 september 2007 Fick skumma igenom allting! 😮 Måste ju få lite tid att äta också! tio köttbullar med ketchup och två stekta ägg 😄
Neosus Postat 19 september 2007 Postat 19 september 2007 Förövrigt så flyttajagin i nya lya igår.Härligt som fan. Har allt där nu, förutom musikprylarna. Föresten Mrmuffinman, kommer du o hällsarpå i sthlm snart igen? Har inget planerat just nu men jodå.. Nångång kommer jag ner igen. 🙂 Sist var jue riktigt trevligt. Dock var jag lite rundomfoten då:S 😄 Fast jag fickförmig att jag inte var ensam om just den saken:P Nejdå.. de va fler som var lite rund 😮
Neosus Postat 19 september 2007 Postat 19 september 2007 Fick skumma igenom allting! 😮Måste ju få lite tid att äta också! tio köttbullar med ketchup och två stekta ägg 😄 Inte dumt alls 🙂
Overkill Postat 19 september 2007 Postat 19 september 2007 Det regnar ute. Massor. Imorgon har jag möte. Även inlämning i psykolgoin. Smart som jag är glömde jag maila över dte till mig själv så jag kan inte gå igenom det. 🙂
Overkill Postat 19 september 2007 Postat 19 september 2007 Diskussionen om dåliga låtar börjar bli kul. 🙂
Overkill Postat 19 september 2007 Postat 19 september 2007 Hade vart extremt kul om nattvaktaren hade varit med i politikdiskussionen mot Löken. 🙂
Recommended Posts