Overkill Postat 18 september 2007 Postat 18 september 2007 Jag är allergisk mot hårdträning. Jag ska greja färdigt med essän sen tänkte jag. Engelska- och psykologiinlämning på torsdag dessutom. 😄
Micke H Postat 18 september 2007 Postat 18 september 2007 Hur orkar du...bara ett år kvar...sen ingen skola igen någonsin för resten av mitt liv...inga hemuppgifter...inga prov...ingen ångest...
ThomasJ Postat 18 september 2007 Postat 18 september 2007 hårdträning är kul. speciellt när det som idag är sparkar och knän:P
Dingbats Postat 18 september 2007 Postat 18 september 2007 Jag har nog 7-10 år kvar. 7-10!! Två år på gymnasiet, sen åtta till?? Ska du bli... astronaut eller? 😄
Overkill Postat 18 september 2007 Postat 18 september 2007 Jag har nog 7-10 år kvar. 7-10!! Två år på gymnasiet, sen åtta till?? Ska du bli... astronaut eller? 😄 Okej, 10 år var väl att ta i lite. Men 5 år på universitet är ju ganska troligt. Skulle jag få stipendium är det ett år till som är borta. Med detta skolåret och nästa (årskurs tre på gymnasiet) så är jag uppe i åtta. Sen kanske man läser något mer på universitet/högskola som gör att det blir ännu längre, eller att man sackar efter och får ta igen. 😎
Overkill Postat 18 september 2007 Postat 18 september 2007 Ja så kan det gå. Tur man inte är skoltrött direkt. 😛 Hade blivit tufft då.
Dingbats Postat 18 september 2007 Postat 18 september 2007 jag ser i dina öger när du viker av till höger det är längtan, det bestämmer jag bestämt 😛
Micke H Postat 18 september 2007 Postat 18 september 2007 Du är min Disco Drottning! Låt oss disca! Disco Drottning! Låt oss disca! Disco Drottning! Låt oss disca! Disco Drottning! Låt oss disca! Åååååh, ååhhh, ååååååååååååh!
Micke H Postat 18 september 2007 Postat 18 september 2007 Studio är 1. Ett rum, Se Studio (rum) 2. En musikgrupp, Se Studio (musikgrupp) 3. En svensk tidning för musikskapare
Overkill Postat 18 september 2007 Postat 18 september 2007 Pico may refer to: pico-, a prefix in the International System of Units (SI) denoting a factor of 10-12. Pico (F-Zero), one of the four original pilots in the F-Zero video game series. Pico (image editor), an image editor developed at Bell Labs. Pico (programming language), developed at Vrije Universiteit Brussel. PICO (search strategy), a search strategy for evidence based medicine. Pico (text editor), a text editor originally designed for composing e-mail for Pine. Pico de gallo, a salsa made from fresh vegetables, especially tomatoes, onions, and peppers. Sega Pico, a video game system designed for young children. Laser Pico, a sailing dinghy for one or two people. Bd. of Educ. v. Pico, 457 U.S. 853. PICO, Physical Intervention in Computational Optimization, An interactive table top. People: Andrés Pico (1810-1876), Mexican general, and governor of pre-statehood California; brother of Pío Pico. Pío Pico (1801–1894), Mexican politician, entrepreneur and governor of pre-statehood California; brother of Andrés Pico. Pico Iyer (b. 1957), British journalist, essayist, and author. Giovanni Pico della Mirandola (1463-1494), Italian renaissance author and philosopher. Fiction: Pico, a character created by the comedy team The Jerky Boys. Pico, the protagonist of Boku no Pico (My Pico) (ぼくのぴこ?), a shotacon anime Pico, the mascot of the website Newgrounds. Pico, a character in the F-Zero series. Pico de Paperis, the Italian name for the Disney character, Ludwig von Drake. Places: Pico, Italy, Frosinone province. Pico, Vila Verde, Portugal. Pico Boulevard, a street in Los Angeles, California. Pico Island, Azores. Pico da Pedra, Ribeira Grande, Azores. Pico do Fogo, the indigenous name for Mount Fogo volcano on Fogo Island, Cape Verde. Pico Blanco Scout Reservation, California. Mons Pico, a Lunar mountain located in Mare Imbrium. Pico Mountain, Killington Ski Resort. See also: Piko Pica (disambiguation) PICA (disambiguation) Pika Picus Picus (disambiguation) Ed Picco Picco pipe Piccio Piccolo Piccolo (disambiguation)
Micke H Postat 18 september 2007 Postat 18 september 2007 Vill inte repa...men måste...vi ses...Disco Drottning...
Dingbats Postat 18 september 2007 Postat 18 september 2007 Overkill may mean: Overkill (album), a musical album by the British heavy metal band Motörhead "Overkill", a song by the British heavy metal band Motörhead Overkill (band), an American thrash metal band Overkill (EP) the first EP by thrash metal band Overkill Overkill (comic), a British anthology comic book title Overkill (game), a scrolling shooter by Epic Games Overkill (term), a word in the English language Urge Overkill, an American punk rock band Overkill, a rap song by underground emcee Ill Bill Overkill (Men at Work song), a song by Men at Work. My Overkill is an episode of the US TV series Scrubs, which featured Colin Hay performing Overkill. Overkill (Murder Most Horrid episode), an episode of the Dawn French black comedy series, Murder Most Horrid, written by Steven Moffat.
Dingbats Postat 18 september 2007 Postat 18 september 2007 Här sitter man och lär sig använda GIMP då 😛
Dingbats Postat 18 september 2007 Postat 18 september 2007 (redigerat) Snart börjar nedräkningen till sida 4000! EDIT: Nu, rättare sagt! Redigerat 18 september 2007 av Dingbats
Neosus Postat 18 september 2007 Postat 18 september 2007 (redigerat) Eller ska det va 3902 kanske.. ? 😛 Redigerat 18 september 2007 av Neosus
Micke H Postat 18 september 2007 Postat 18 september 2007 Här sitter man och lär sig använda GIMP då 🙂 Jag hatar Gimps interface, grymt jobbigt...
Dingbats Postat 19 september 2007 Postat 19 september 2007 Här sitter man och lär sig använda GIMP då 😏 Jag hatar Gimps interface, grymt jobbigt... På Windows är det jobbigt för då måste Gimps fönster trängas med alla andra, men i Ubuntu har man flera arbetsytor, så då kan man surfa och göra annat i en yta och köra Gimp i en annan. 😱 Nu är jag hungrig.
Recommended Posts