Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 7,9k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Micke H

1491

• Neosus

1398

• Overkill

1378

• Dingbats

985

Postat mest i detta ämne

Postat

Blev inte de sladdar jag tänkt mig köpaa helle!

Tänkte bara köpa till ena högtalaren men det blev att jag köpte längre sladdar till båda eftersom de inte hade samma sladdtyp längre. men aja.

Sen finns det ju inga sladdar som går från monitorutgång till Tv 😠

Vet nån ifall det finns nåt litet kort som bara är tvutgång? 🙂

Postat

Usch.

Sitter på jobbet.

Men det är strömavbrott på högkvareret i Barcelona, så kan ej loggain på nätet. O då kan jag jue inte jobba:P

Surt värre, men tur att jag har timlön:P

Postat

alltså.

Helt vanliga högtalarkablar. :rolleyes:

35kr metern. De jag hade innan var 50kr metern men de var för korta och nu behövde jag köpa 8 meter totalt. Sen hade de inte kvar av samma sladd jag hade innan så därför fick de bli de lite billigare alternativet som låter precis lika bra.

Högtalarkablar gör ingen stor skillnad alls. sådeså 😆

Postat
alltså.

Helt vanliga högtalarkablar. :rolleyes:

35kr metern. De jag hade innan var 50kr metern men de var för korta och nu behövde jag köpa 8 meter totalt. Sen hade de inte kvar av samma sladd jag hade innan så därför fick de bli de lite billigare alternativet som låter precis lika bra.

Högtalarkablar gör ingen stor skillnad alls. sådeså 😆

Jomen, om dom är balanserade gör det jue en viss skillnad, alltså mindre störningar, om det nu fins några sånna. Eller e jag ute och smurfar i det blå?

Postat

Jaha... men jag har inte skrivit den än... och den kommer inte hinna komma med på den här skivan... Så om typ två år är den nog skriven, inspelad och klar! Ha tålamod! 🙂

Postat

O fläskiga fontanell,

din smet bestryker mig

Med slibbfalusker ur en guttubral skrafån

Vid mina förfäders polyper vill jag skåda

Hur mjälla kakakläckans ögon smäktar i sin låda

och eljest dränk min grämjelses garott med lim av torsk, som aldrig förr!

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.