Micke H Postat 14 september 2007 Postat 14 september 2007 Jag är inte feminin. 🙂 Men jag är inte alltid så bra på att sikta plus att det skvätter en massa så det är ju bättre att sitta ner. Är det bara för mig som det känns som om man måste stå två meter bort från pissoaren när man kissar där för att dte inet ska skvätta på en? Eller har jag en stark stråle? 😄 En riktig karlakarl bryr sig inte om det skvätter eller inte! 🙂
david.roennlund Postat 14 september 2007 Postat 14 september 2007 (redigerat) Jag är inte feminin. 🙂 Men jag är inte alltid så bra på att sikta plus att det skvätter en massa så det är ju bättre att sitta ner. Är det bara för mig som det känns som om man måste stå två meter bort från pissoaren när man kissar där för att dte inet ska skvätta på en? Eller har jag en stark stråle? 😄 En riktig karlakarl bryr sig inte om det skvätter eller inte! 🙂 Men det gör tjejerna, när man luktar piss 😄 Redigerat 14 september 2007 av david.roennlund
david.roennlund Postat 14 september 2007 Postat 14 september 2007 (redigerat) "RIKTIGA MÄN LUKTAR DIESEL(och urin)" 😊 Godnatt Redigerat 14 september 2007 av david.roennlund
musik (oregistrerad) Postat 14 september 2007 Postat 14 september 2007 Såklart man står upp och kissar samt kissar brevid vattnet så de inte låter lika mkt. 😊 Jag har en 17" storburk 🙁 haha Ska byta den mot en platt dock 😎 Håller med Pazo till fullo! Och har gjort som Pazo funderar på, när det gäller skärmar. Trumslagarpojken... 😆
musik (oregistrerad) Postat 14 september 2007 Postat 14 september 2007 Jag är inte feminin. 😊 Men jag är inte alltid så bra på att sikta plus att det skvätter en massa så det är ju bättre att sitta ner. Är det bara för mig som det känns som om man måste stå två meter bort från pissoaren när man kissar där för att dte inet ska skvätta på en? Eller har jag en stark stråle? 🙁 Stråle?? Vad fan e de för nåt? Jag får massera ut dropparna en efter en... 😆
Magpie Postat 15 september 2007 Postat 15 september 2007 Jag är inte feminin. 😏 Men jag är inte alltid så bra på att sikta plus att det skvätter en massa så det är ju bättre att sitta ner. Är det bara för mig som det känns som om man måste stå två meter bort från pissoaren när man kissar där för att dte inet ska skvätta på en? Eller har jag en stark stråle? 😄 Stråle?? Vad fan e de för nåt? Jag får massera ut dropparna en efter en... 🙂 Massera, det låter som ett indiskt ormfångarknep. 😆 När jag festar så blir det nästan alltid till att kissa stående, mest pga att jag inte tänker till samt att jag är himla nödig. Dock oftast pga att toasitsen är helt nerskvätt. Annars föredrar jag att sitta ner då man dessutom kan ta tid och läsa, eller låta andra kroppsljud få yttra sig.
musik (oregistrerad) Postat 15 september 2007 Postat 15 september 2007 Det beror ju på... Skiter man samtidigt, så bör man ju inte stå upp, eller...? Det blir ju en del att svabba upp från golvet då. 😏
Overkill Postat 15 september 2007 Postat 15 september 2007 beror på. Lyckobajsar man behöver man ju bara en påse. 😏
Emulator Postat 15 september 2007 Postat 15 september 2007 funderar fantamej på at skaffa en till 22" till burken. vore trevligt att ha protools mix + edit på ena sidan, å resonrack + lite plugs på höger. typ. nån som testat? 🙂
darkhaze Postat 15 september 2007 Postat 15 september 2007 😲 haha... intressant snack...verkligen. (inte tjej-vänligt, hihi) 😏 //Kimmi
Overkill Postat 15 september 2007 Postat 15 september 2007 Jag var precis och köpte glass. Yoghurtglass med vaniljsmak och kolasås. 😏 I kassan satt en tjej som jag konfirmerade mig med. Har sett henne en gång typ sen konfirmationen med inte pratat med henne. Så då blir dte ju liksom lite sådär pinsamt för båda vet vem den andre är men struntar i det. Naturligtvis drar jag ICA-kortet för tidigt och slår sedan fel kod. 😲
Emulator Postat 15 september 2007 Postat 15 september 2007 inge bra med monitorsnack eller hur va det? 😲 overkill: hatar det där! det blir värre o värre oxo, fler o fler som man känner och "inte låtsas om". 😏
Micke H Postat 15 september 2007 Postat 15 september 2007 😲 haha... intressant snack...verkligen. (inte tjej-vänligt, hihi) 😏 //Kimmi Står du upp eller?
Neosus Postat 15 september 2007 Postat 15 september 2007 😲 ...inte ens en kaffe har det blivit efter maten 😳 BARA EN KOPP IDAG!!! HAJJAR NI???? BAAAAAAARA E.... ............äh. 😱 Ska koka en kopp till 😏
Overkill Postat 15 september 2007 Postat 15 september 2007 Jag spelar demoversionen av Enemy Territory: Quake Wars. Jag fattar ingenting. 😏
darkhaze Postat 15 september 2007 Postat 15 september 2007 😳 haha... intressant snack...verkligen. (inte tjej-vänligt, hihi) 😏 //Kimmi Står du upp eller? 😲 Nope. Varför skulle jag?
Magpie Postat 15 september 2007 Postat 15 september 2007 Jag har tipsat om denna sida förut men det kan inte tipsas nog om den! http://www.deezer.com/ Sök på din favorit artist och njut. Det finns över +300000 låtar och kompletta album att streama i datorn. Helt suveränt. Allt från Danzig, madonna, misfits, toto, Guns n roses, mozart, bach, rush, hårdrock klassiskt mm. Bara att skapa sina egna playlists där. med sina skivor.
Fidden Postat 15 september 2007 Postat 15 september 2007 På morgonen står jag på händerna när jag pissar.
Recommended Posts