Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 7,9k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Micke H

1491

• Neosus

1398

• Overkill

1378

• Dingbats

985

Postat mest i detta ämne

Postat
Nu är jag trött.

Har en dugga klockan 8. känns värt att gå till plugget en timma nu på möra. Ska fan tillbaks hit oh sova fett sennär jag är klar med den vid 9 😱

😉
musik (oregistrerad)
Postat
Nu är jag trött.

Har en dugga klockan 8. känns värt att gå till plugget en timma nu på möra. Ska fan tillbaks hit oh sova fett sennär jag är klar med den vid 9 😊

😆

Haha... så har jag känt i 2 veckor, ta mig hundran....

Postat

Blipp blopp.

Kom nyss till jobbet:P

10 min kvar innan jag börjar.

Sitter o tar en snus:)

Trött som en gammal indian eller nått.

Abstinens efter att skapa musik.

Blurp

Mirp

Over

And

Out

Postat

På tal om widescreen-skärm, jag hade ingen aning om att det var "inne". Jag skulle köpa ny skärm häromdagen när den gamla gick sönder, och ALLA skärmar utom en som dom hade inne på Computercity var wide-screen. Och det minsta var 19 tum.

Om man köper en stor widescreen, behöver verkligen vi musiker två stycken skärmar, som jag trodde de flesta hade?

Postat

Btw, min gamla skärm var en tjock, fet 17-tummare som knappt fick plats på skrivbordet...är jag den siste i världen som hade en sådan? 😆

Postat
Jag sitter på 17" och ibland 19". Inga widescreens här inte. 😏 Men på pappas dator är det nog 22" men där har jag aldrig suttit. ☺️

KK.

Blir nog att köpa en 22" vid tillfälle:P

Postat

Kissar ni direkt i vattnet i toaletten, eller precis bredvid det för att det inte ska låta så mycket? 😉

Eller...sitter ni ner? 🙂

Postat
Kissar ni direkt i vattnet i toaletten, eller precis bredvid det för att det inte ska låta så mycket? 😉

Eller...sitter ni ner? 🙂

Beror på..

är det hemma hos en sät donna så blir det ingen "elefantpiss" men e det ingen hemma, så kan det bli en såndär fatenfallsruch.

Postat

Jag har nog inte stått upp och kissat sen jag var liten. Klart jag står upp och pissar om jag pissar utomhus eller i en pissoar, men annars sitter jag alltid ner.

Postat
Jag har nog inte stått upp och kissat sen jag var liten. Klart jag står upp och pissar om jag pissar utomhus eller i en pissoar, men annars sitter jag alltid ner.

Btw fins det kvinnor som nyttjar herrarnas pissoar..

Kanske inte så mysigt.

Postat
😉

Vinerbröd å kaffe 🙂

Sj sitter jag här vid min dator på jobbet o dricker en färsk lattè. Dock utan winerbröd.

Lyxigt med kaffemaskin på jobbet:P

Postat
Såklart man står upp och kissar samt kissar brevid vattnet så de inte låter lika mkt. :rolleyes:

Jag har en 17" storburk 😛

haha

Ska byta den mot en platt dock 😛

Jag köpte mig en "platt" skärm.

Då kosta den 3000:- Men inte fan var den så platt som dom nya platta är utan den var den gammla modellens plattskärm.

Men nästa skärm blir som sagt en 22".

Hitta en för typ 3laxar!

Postat

Jag är inte feminin. :rolleyes: Men jag är inte alltid så bra på att sikta plus att det skvätter en massa så det är ju bättre att sitta ner.

Är det bara för mig som det känns som om man måste stå två meter bort från pissoaren när man kissar där för att dte inet ska skvätta på en? Eller har jag en stark stråle? 😛

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.