Dingbats Postat 10 september 2007 Postat 10 september 2007 det finns viktigare saker, men jag lägger mig ändå och frångår mina ideal gonatt!
Pazo Postat 11 september 2007 Postat 11 september 2007 Hej! Nu ska jag till plugget. Lektion sen stanna kvar å plugga. sen dra till en engelskalektion. Klar vid 17.45. Sen blir det Clara! 😄 Hej hej! Puss på er!
Fidden Postat 11 september 2007 Postat 11 september 2007 Hej! Nu har jag varit i plugget. Analys av data från förra veckas laboration. Klar vid 11:30 Sen blir det fotboll 😄 Hej hejja sverige!
KalleDisco (oregistrerad) Postat 11 september 2007 Postat 11 september 2007 (redigerat) Jag har ju inte skrivit i denna tråd. Man är inte fullvärdig medlem innan man gjort det?*obs; Ironi;-)* Redigerat 11 september 2007 av KalleDisco
Overkill Postat 11 september 2007 Postat 11 september 2007 Jag har de två bästa platserna till The Bourne Ultimatum imorgon. 🙂
Overkill Postat 11 september 2007 Postat 11 september 2007 Affärsjuristprogrammet på Internationella Handelshögskolan i Jönköping verkar rätt schysst. Ett hett alternativ inför framtida studier 🙂
Fidden Postat 11 september 2007 Postat 11 september 2007 Jönköpings högskola är nybyggd och fin. Staden i sig är väldigt fin den också med sjöar överallt. Den ligger bra också, 1,5 timma från göteborg och 3-4(?) till stockholm... Och så har man bästa hockeylaget 😄 Staden har dock varit känd för att vara dötråkig, men jag tror att det ändrats en hel del sedan högskolan byggdes. Det är säkert ett helt ok studentliv där nu 🙂
Pazo Postat 11 september 2007 Postat 11 september 2007 Blev visst ingen Clara nu. hon ska bada å basta. så de blir ikväll. Man borde göra något med denna nyfunna tid... Typ städa..eller göra musik... hmmmmm!!!! 😄
ThomasJ Postat 11 september 2007 Postat 11 september 2007 wieee. fått ny lya 😄 en etta på 24km. får nyckel på måndag:) nybyggt o fint:D Skall sen bara upp till norrland o hämta mina musikprylar:) wieee.. saknar dom som fan!
Overkill Postat 11 september 2007 Postat 11 september 2007 wieee.fått ny lya 😄 en etta på 24km. får nyckel på måndag:) nybyggt o fint:D Skall sen bara upp till norrland o hämta mina musikprylar:) wieee.. saknar dom som fan! 24 km, är inte det stort för en lägenhet?
ThomasJ Postat 11 september 2007 Postat 11 september 2007 wieee.fått ny lya 😄 en etta på 24km. får nyckel på måndag:) nybyggt o fint:D Skall sen bara upp till norrland o hämta mina musikprylar:) wieee.. saknar dom som fan! 24 km, är inte det stort för en lägenhet? stor kille - stor lya:P
Overkill Postat 11 september 2007 Postat 11 september 2007 Jönköpings högskola är nybyggd och fin. Staden i sig är väldigt fin den också med sjöar överallt. Den ligger bra också, 1,5 timma från göteborg och 3-4(?) till stockholm... Och så har man bästa hockeylaget 😄 Staden har dock varit känd för att vara dötråkig, men jag tror att det ändrats en hel del sedan högskolan byggdes. Det är säkert ett helt ok studentliv där nu 🙂 Precis, lite liv får det väl vara. Men är ju ett tag kvar. 😉
Recommended Posts