Fidden Postat 6 juli 2007 Postat 6 juli 2007 Jag gillar inte msn ibland Stör folk med oviktigheter? 🙂
Pazo Postat 6 juli 2007 Postat 6 juli 2007 nee. När ett nytt samtalsfönster öppnas så lägger reason och live nästan ner. när david började skriva med mig så la det faktistk ner helt... fick sitta en kvart å försöka stänga ner
david.roennlund Postat 7 juli 2007 Postat 7 juli 2007 nee. När ett nytt samtalsfönster öppnas så lägger reason och live nästan ner. när david började skriva med mig så la det faktistk ner helt... fick sitta en kvart å försöka stänga ner Tror att jag är inkompatibel med Reason 😆
Micke H Postat 7 juli 2007 Postat 7 juli 2007 (redigerat) Idag ska jag köpa ett par böcker och nya hörlurar till mp3-spelaren. 🙂 EDIT: gick nämligen upp nyss... 😄 Redigerat 7 juli 2007 av Lynxo
Fidden Postat 7 juli 2007 Postat 7 juli 2007 Man kan släppa loss lite extra nu när studentområdet är avfolkat och man är ensam kvar. Idag kom jag tillexempel upp till en ton jag aldrig varit på innan. Skrek som tusan, och rösten sprack, men jag var där! Spelade till och med in det. Får väl demoposta det sen 🙂
Micke H Postat 7 juli 2007 Postat 7 juli 2007 Om rösten sprack på "rätt" sätt, kan det också låta jävligt coolt. 😲
Pico Postat 7 juli 2007 Trådstartare Postat 7 juli 2007 Ugh, jag mår asdåligt... kanske man dragit på sig nå värmeslag eller så... 😲
Pazo Postat 7 juli 2007 Postat 7 juli 2007 Nu har jag väl setat i nån(gra) timmar och lärt mig lite om css kodning till myspace! Fett ghey och fett töntigt!
Fjodrov Postat 7 juli 2007 Postat 7 juli 2007 Undrar hur många som kommer att bry sig om det här inlägget=)
Pico Postat 7 juli 2007 Trådstartare Postat 7 juli 2007 Undrar hur många som kommer att bry sig om det här inlägget=) Är att se det samma sak som "bry sig om"? 🙂
Pazo Postat 7 juli 2007 Postat 7 juli 2007 Undrar hur många som kommer att bry sig om det här inlägget=) Är att se det samma sak som "bry sig om"? 😄 Hej Pico? 🙂
Pico Postat 7 juli 2007 Trådstartare Postat 7 juli 2007 Undrar hur många som kommer att bry sig om det här inlägget=) Är att se det samma sak som "bry sig om"? 😄 Hej Pico? 🙂 Yo, fan! :A Va'gö'ru'rå?
Pico Postat 7 juli 2007 Trådstartare Postat 7 juli 2007 Fan, jag har gått och blitt kär... Hon heter Audi A5 (eller ändå bättre S5) 😄 Fan vilken vacker bil, skall lätt fråga chans. 🙂
Pico Postat 7 juli 2007 Trådstartare Postat 7 juli 2007 (redigerat) Mäh, så svarar du inte ens på mitt hejjande, Pazo... 🙂 Redigerat 7 juli 2007 av Pico
Pazo Postat 7 juli 2007 Postat 7 juli 2007 Men! 🙂 Hheeej! Jag sitter och kodar! Varför msn:ar du inte längre? 😄
Pico Postat 7 juli 2007 Trådstartare Postat 7 juli 2007 Men! 🙂Hheeej! Jag sitter och kodar! Varför msn:ar du inte längre? 😄 Jag har varit från stan i en vecka typ, bara gjort snabba inhopp på forat ett par ggr.
ChromaWoods Postat 7 juli 2007 Postat 7 juli 2007 Nu har jag väl setat i nån(gra) timmar och lärt mig lite om css kodning till myspace!Fett ghey och fett töntigt! Neee... coolt! M.hj av CSS kan man dölja all reklam och banners och skit på sin mySpace, men tyvärr är det inte tillåtet. 🙂
Recommended Posts