Jump to content
Annons

Är cider en tjej dricka?


ThomasJ

Recommended Posts

Annons

Im so fjolla ibland.🙂

Förritiden så kunde jag bara dricka en eller två cider sen fick jag ont i magen o böröstet.. Men nu kan jag dricka massor.. Senare på kvällen blire grogg:P

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag lånar tråden lite, om det är OK.

Rosa cider är väl helt okej att dricka.

Men! Jag undrar om det är likadant för er som det är för mig:

Att baksmällan blir extremt mycket värre med tiden. För något år sedan vaknade jag hyffsat levande dagen efter. Nu känns det som taket ovanför sängen ligger o pressar i huvudet, och att man inte kan resa sig. Sen när man väl reser sig så kommer självaste Cassius Clay in och knockar en tillbaks i sängen. Och detta händer ofta när jag druckit drinkar, shots osv.

Som t.ex: onsdagskvällen (ledig en dag i veckan på mitt jobb, denna vecka blev torsdag så jag bestämde mig för att fira lill-lördag)

Sex öl och ett glas samboka. Kändes inte så farligt då. Men morgonen efter snurrade allt rejält.

Hur kommer det sig? Hänger alltihop med kroppens ämnesomsättning, hur mkt man motionerar, vad man har ätit samma dag osv?

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag lånar tråden lite, om det är OK.

Rosa cider är väl helt okej att dricka.

Men! Jag undrar om det är likadant för er som det är för mig:

Att baksmällan blir extremt mycket värre med tiden. För något år sedan vaknade jag hyffsat levande dagen efter. Nu känns det som taket ovanför sängen ligger o pressar i huvudet, och att man inte kan resa sig. Sen när man väl reser sig så kommer självaste Cassius Clay in och knockar en tillbaks i sängen. Och detta händer ofta när jag druckit drinkar, shots osv.

Som t.ex: onsdagskvällen (ledig en dag i veckan på mitt jobb, denna vecka blev torsdag så jag bestämde mig för att fira lill-lördag)

Sex öl och ett glas samboka. Kändes inte så farligt då. Men morgonen efter snurrade allt rejält.

Hur kommer det sig? Hänger alltihop med kroppens ämnesomsättning, hur mkt man motionerar, vad man har ätit samma dag osv?

Herregud, du är 20 år gammal! Du har ju precis fått börja handla på systemet!

Men ja, det blir värre med tiden. Själv blir jag bakis på tre 3,5'or 🥰

Link to comment
Dela på andra sajter

Herregud, du är 20 år gammal! Du har ju precis fått börja handla på systemet!

Men ja, det blir värre med tiden. Själv blir jag bakis på tre 3,5'or 😛

Ja! Å just därför så lär det bli väldans problem om några år...

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...