ThomasJ Postat 30 juni 2007 Postat 30 juni 2007 Jag sitter och dricker rosa cider. Må vara tjejejigt enligt många, men ack så gott det är:)
Pico Postat 30 juni 2007 Postat 30 juni 2007 Visst kan cider vara gott, men det blir aldrig några mängder av det för min del.
Egghuvud Postat 30 juni 2007 Postat 30 juni 2007 Jepp! men låt inte det stoppa dig. Bejaka din kvinnliga sida lite 🙂
ThomasJ Postat 30 juni 2007 Trådstartare Postat 30 juni 2007 Im so fjolla ibland.🙂 Förritiden så kunde jag bara dricka en eller två cider sen fick jag ont i magen o böröstet.. Men nu kan jag dricka massor.. Senare på kvällen blire grogg:P
Frekvens Postat 30 juni 2007 Postat 30 juni 2007 Jag lånar tråden lite, om det är OK. Rosa cider är väl helt okej att dricka. Men! Jag undrar om det är likadant för er som det är för mig: Att baksmällan blir extremt mycket värre med tiden. För något år sedan vaknade jag hyffsat levande dagen efter. Nu känns det som taket ovanför sängen ligger o pressar i huvudet, och att man inte kan resa sig. Sen när man väl reser sig så kommer självaste Cassius Clay in och knockar en tillbaks i sängen. Och detta händer ofta när jag druckit drinkar, shots osv. Som t.ex: onsdagskvällen (ledig en dag i veckan på mitt jobb, denna vecka blev torsdag så jag bestämde mig för att fira lill-lördag) Sex öl och ett glas samboka. Kändes inte så farligt då. Men morgonen efter snurrade allt rejält. Hur kommer det sig? Hänger alltihop med kroppens ämnesomsättning, hur mkt man motionerar, vad man har ätit samma dag osv?
Fidden Postat 30 juni 2007 Postat 30 juni 2007 Jag lånar tråden lite, om det är OK. Rosa cider är väl helt okej att dricka. Men! Jag undrar om det är likadant för er som det är för mig: Att baksmällan blir extremt mycket värre med tiden. För något år sedan vaknade jag hyffsat levande dagen efter. Nu känns det som taket ovanför sängen ligger o pressar i huvudet, och att man inte kan resa sig. Sen när man väl reser sig så kommer självaste Cassius Clay in och knockar en tillbaks i sängen. Och detta händer ofta när jag druckit drinkar, shots osv. Som t.ex: onsdagskvällen (ledig en dag i veckan på mitt jobb, denna vecka blev torsdag så jag bestämde mig för att fira lill-lördag) Sex öl och ett glas samboka. Kändes inte så farligt då. Men morgonen efter snurrade allt rejält. Hur kommer det sig? Hänger alltihop med kroppens ämnesomsättning, hur mkt man motionerar, vad man har ätit samma dag osv? Herregud, du är 20 år gammal! Du har ju precis fått börja handla på systemet! Men ja, det blir värre med tiden. Själv blir jag bakis på tre 3,5'or 🥰
Frekvens Postat 1 juli 2007 Postat 1 juli 2007 Herregud, du är 20 år gammal! Du har ju precis fått börja handla på systemet!Men ja, det blir värre med tiden. Själv blir jag bakis på tre 3,5'or 😛 Ja! Å just därför så lär det bli väldans problem om några år...
Egghuvud Postat 2 juli 2007 Postat 2 juli 2007 Bara vänta och se. När du kommer över trettio strecket och tar en rejäl bläcka så är du bakfull i tre dagar 😕
Pazo Postat 3 juli 2007 Postat 3 juli 2007 Cider är inte ghey å dricka! Var inte du nykter nuförtiden lådan? Och baksmällerna är väl likadana nu som förr. Bara man får sova ut och vila och liksom inte varit SNORFULL så man spyttsönder så är det helt lugnt
Robfan (oregistrerad) Postat 8 juli 2007 Postat 8 juli 2007 (redigerat) ... Redigerat 3 februari 2013 av Robfan
Krokodil Postat 17 juli 2007 Postat 17 juli 2007 Dömer man folk för att de dricker cider, ja, då borde man ha en smäll i ansiktet.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.