Hemluth Postat 29 juni 2007 Postat 29 juni 2007 När jag köpte min Mbox fick jag med LE 7 1.3. Hur uppdaterar jag det til 7.3? Jag hittar inte det på digidesigns sida riktigt. Jag hittar bara updates från 7.3 till 7.3.1. Kostar det pengar att uppgradera från 7.1.3 till 7.3, även om man köpt det nyligen? Jag hittar inte det på hemsidan riktigt, men jag kanske är blind. Tack på förhand.
Anders F Postat 29 juni 2007 Postat 29 juni 2007 Hej Registrera dina grejer på digidesign och gå med på sidan på my digi så kommer du inom några veckor få ett mail där du blir erbjuden en uppgradering. Så gjorde jag iaf, Men som sagt, det tog några veckor innan jag fick mailet om uppdatering. MVH Anders
Hemluth Postat 30 juni 2007 Trådstartare Postat 30 juni 2007 Okej, då är det bara att vänta. Kostade det något?
Hemluth Postat 1 juli 2007 Trådstartare Postat 1 juli 2007 Nu har det kommit. Förtydligande för nytillkomna tittare; Alla som registerar att de köpt sitt LE efter November 2006 får mail om gratis uppgradering.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.