Dexter Postat 29 juni 2007 Dela Postat 29 juni 2007 Äntligen, i dag stod min studio äntligen färdig. Den ligger i Hammarby Sjöstad i Stockholm och är på totalt ungefär 55 kvm, kontrollrummet är cirka 17 kvm och inspelningsrummet drygt 37. Tog ett par bilder med mobilen, men fler kommer så fort alla prylar och absorbenter, etc etc är på plats. Notera min Philips Philicords-orgel från 60-talet - auktionsfynd för 300 spänn. 😆 Titta o njut! /Dex. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Skogholm Postat 29 juni 2007 Dela Postat 29 juni 2007 Snyggt! 😆 Skicka bilder när du fått in prylarna också 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Larsson Postat 29 juni 2007 Dela Postat 29 juni 2007 fan vad fint.. du får gärna vissa mer hur du fixar ned absobenterna senare då jag har en liknande lösning på gång som ditt lyssnings rum! 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fredrik Lindberg Postat 29 juni 2007 Dela Postat 29 juni 2007 snyggt, lär bli riktigt nice! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Eternal Postat 29 juni 2007 Dela Postat 29 juni 2007 Sedär! Ser ljust och fint ut! Blir sugen själv faktiskt. Vill också se kort när prylarna är där. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ambjörn Postat 30 juni 2007 Dela Postat 30 juni 2007 Härligt med så stora och luftiga lokaler! Min egen studio är lite mer kompakt om man säger så. Särskilt takhöjden blir jag nästan lite avundsjuk på... 🙂 Bra jobbat! Ambjörn Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 25 juli 2007 Dela Postat 25 juli 2007 när kommer uppdaterade bilder då!? 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gubben i Kalmar Postat 26 juli 2007 Dela Postat 26 juli 2007 Kalle och jag njuter av Dina bilder och glädjs med Dig! Vänligen Gubben i Kalmar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
EmKay Postat 27 juli 2007 Dela Postat 27 juli 2007 Studio å studio, det är ju bara ett rum? 😉 Var i sjöstaden ligger den? Jag ska nämligen flytta dit i oktober och då vore det kanske kul att titta förbi när min egen hemstudio är flyttad och uppe. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 27 juli 2007 Dela Postat 27 juli 2007 Vad har du använt för mobil? 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dexter Postat 30 juli 2007 Trådstartare Dela Postat 30 juli 2007 Studio å studio, det är ju bara ett rum? 😉Var i sjöstaden ligger den? Jag ska nämligen flytta dit i oktober och då vore det kanske kul att titta förbi när min egen hemstudio är flyttad och uppe. Det är två rum. Sådeså. Adressen är Vävar Johans gata 9. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sounden Postat 25 september 2007 Dela Postat 25 september 2007 När skall du ha invigningsfest med snittar och snacks? //S Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kuriyakin Postat 11 oktober 2007 Dela Postat 11 oktober 2007 (redigerat) Tjenare va stilrent... när ja blir stor vill jag också ha så 😄 Skulle va nice om du klämde in en ruta till, men du kanske ser in bra ändå, annars kan man ju ha de för å skryta 😄 Men Riktigt Snyggt!! Är det bara till för privat bruk? Redigerat 11 oktober 2007 av kuriyakin Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.