trunroswi Postat 28 juni 2007 Postat 28 juni 2007 (redigerat) Jag heter - och skall precis börja mysa i min hemmastudio. Kommer säkert ha stor nytta av det här forumet. Jag är ledig i några dagar nu så jag sprang ner och köpte lite grejer i den lokala musikbutiken. Lånade ett - av en polare igår och fyllde på med en - och div. kablar, ett - & en - idag. Saker jag hade från början är en relativt ny PC, ett gäng elgitarrer "modell 6000 kr och ner", en - & min älskade gamla - som jag fick när jag fyllde - för en sådär - år sedan. Just nu använder jag enbart -. Mitt mål är att skaffa lite grejer inom något år så att jag kan spela in med en midikeyboard och kanske börja skriva lite bättre musik, jag brukar mest jamma fram korta låtar med lite "-" på cirka 30-60 sekunders längd. Edit 2007-11-30: Jag har precis införskaffat ett - som skall installeras. Min "studio" består för närvarande av: 1 st. - 1 st. - 1 st. - 😛 1 st. - 1 st. - 1 st. - 1 par - Div kablar & gitarrer Redigerat 15 juni 2019 av trunroswi
Egghuvud Postat 28 juni 2007 Postat 28 juni 2007 "Ljud från min keyboard" på cirka 30-60 sekunders längd. Låter som du fastnat i trackerträsket. Välkommen hit iallfall Hoppas att du blir inspirera till längre alster. 😛
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.