Jump to content
Annons

Skitdyra men Asdåliga trummor?

musik (oregistrerad)

Recommended Posts

musik (oregistrerad)

Hej!

Finns det några riktigt Asdyra men samtidigt Skitdåliga trumset? Jag är intresserad av att ta en bild på ett sånt set.

😉

:musik

Dela på andra sajter

Annons

handlar mkt mer om smak och tycke än om "de trummorna är DÅLIGA!!!"

jag tycker det finns en charm i att trummor kan låta "dåligt", och ibland så jävla tråkigt när trummor låter alltför "bra"!!!

Dela på andra sajter

Burnin Sven (oregistrerad)

Mitt Medeliset är skitdyrt och askasssssst och på samma gång så låter de som om man lirar på murarhinkar med citygrosspåsar som skinn, kan ha sin charm det oxå men kasst e de och lågt låter det och stumt så pass när man spinner loss i ett hejdundrandes solo och lirar man med vic firth stockar så sticker skinnet så man måste in på musikbörsen efter nya så det e bäst att köra med dom som kommer med i paketet. Hade ett Slingerland Jazzzzz set när jag bodde på Flamman och va student för femtontusen år sen men det va då det så det bytte jag mot nåt som jag har glömt mest för att min grannar tyckte inte det va lika skoj som Gene Crupa hade gjort tror det var mot en Gibson Les Paul eller var det tvärt om kanske nä det bytte jag mot en Ovation gura så var det och min Guild sålde jag i Frankfurt så vi kunde lifta vidare. Så man får hålla sig till looparna som kommer med i EZ drummer och annat som man hittar eller gör själv och redigera som ända in i ja ni vet och hålla sig till att uteslutande köra fills men nån bild kan jag inte bistå med. Men jag tror att jag nått botten i ligan för riktigt superkassa trumset om det kan va ett rekord. Ok da det e ju semester så ett par pils har man ju svalt obs! bara innehållet så det är därför man kaxar loss som värsta nä jag bara skojar 🙂 men det var en skum fråga så man hänger väl på. Over and out eller kanske under och in

Redigerat av Burnin Sven
Dela på andra sajter

Mitt Medeliset är skitdyrt och askasssssst och på samma gång så låter de som om man lirar på murarhinkar med citygrosspåsar som skinn, kan ha sin charm det oxå men kasst e de och lågt låter det och stumt så pass när man spinner loss i ett hejdundrandes solo och lirar man med vic firth stockar så sticker skinnet så man måste in på musikbörsen efter nya så det e bäst att köra med dom som kommer med i paketet. Hade ett Slingerland Jazzzzz set när jag bodde på Flamman och va student för femtontusen år sen men det va då det så det bytte jag mot nåt som jag har glömt mest för att min grannar tyckte inte det va lika skoj som Gene Crupa hade gjort tror det var mot en Gibson Les Paul eller var det tvärt om kanske nä det bytte jag mot en Ovation gura så var det och min Guild sålde jag i Frankfurt så vi kunde lifta vidare. Så man får hålla sig till looparna som kommer med i EZ drummer och annat som man hittar eller gör själv och redigera som ända in i ja ni vet och hålla sig till att uteslutande köra fills men nån bild kan jag inte bistå med. Men jag tror att jag nått botten i ligan för riktigt superkassa trumset om det kan va ett rekord. Ok da det e ju semester så ett par pils har man ju svalt obs! bara innehållet så det är därför man kaxar loss som värsta nä jag bara skojar 😛 men det var en skum fråga så man hänger väl på. Over and out eller kanske under och in

Kör hårt Sven! 😛 Underbart svar!

Dela på andra sajter

• 3 veckor senare...
  • 2 månader senare...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.