DrRobert Postat 26 juni 2007 Postat 26 juni 2007 http://www.blocket.se/vi/12445156.htm?ca=23_3_s Vad ska man säga?
DrRobert Postat 26 juni 2007 Trådstartare Postat 26 juni 2007 "Sedan kommer min bror och gör gittar ostämd." Helt underbart!
Overkill Postat 27 juni 2007 Postat 27 juni 2007 Haha. Jag gillade detta med: "En liten högtalare ( Låter hyffsat. ( INTE STOR, som en bröd limpa eller likande liten som fan xD )" Som en brödlimpa? 😮
Egghuvud Postat 27 juni 2007 Postat 27 juni 2007 Sånt därfår mig alltid att asociera till gamal herderliga Hobbexkatalogen där sålde de en "Elgitarr s.k. "planka" med stänskruvar och strängar av rostfritt stål" 😄
Neosus Postat 27 juni 2007 Postat 27 juni 2007 "Pris: 600 kr. Vid jävligt snabb affär 500 kr. Inte mycket för en gittar som du kan gå runt med eller bara slappa med och spela smått för dig själv. Säljes för att jag inte använder den.. Spelat runt 3 låtar i kanske 1 vecka." Nästan så att man blir jävlitt sugen.. 😉
musik (oregistrerad) Postat 27 juni 2007 Postat 27 juni 2007 Det roligaste är ju definitivt slutklämmen: "Inte mycket för en gittar som du kan gå runt med eller bara slappa med och spela smått för dig själv." GÅ RUNT MED? BARA SLAPPA MED? Va' fan... Antingen är han 7 år eller... 😉 :musik
DrRobert Postat 28 juni 2007 Trådstartare Postat 28 juni 2007 Jag tycker det är bra att han berättar vilka låtar han spelat, sånt kan ju påverka skicket på gitarren!
musik (oregistrerad) Postat 28 juni 2007 Postat 28 juni 2007 Jag tycker det är bra att han berättar vilka låtar han spelat, sånt kan ju påverka skicket på gitarren! Mmm. Och tänk om man inte kan spela några andra låtar än just dom? 😕
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.