Scherzo Postat 26 juni 2007 Postat 26 juni 2007 Vilken skola måste man ha gått i att komma in i Musikhögskolan , kan man göra det efter kulturskolan ? eller musik gymnasiet ,
Overkill Postat 26 juni 2007 Postat 26 juni 2007 Menar du vad man behöver för behörighet? Som jag förstått det är det väl i princip bara intagningsprov.
Scherzo Postat 26 juni 2007 Trådstartare Postat 26 juni 2007 jag menar att i fall har man gått i kulturskolan kan man i så fall gå i musikhögskolan , och jag har en anna fråga till , finns det nån musikgymnasie i malmö eller musikinternat i sverige ,
david.roennlund Postat 26 juni 2007 Postat 26 juni 2007 (redigerat) Alltså, du behöver bara grundläggande behörighet för att komma in på musikhögskolan! + intagningsprovet då.... så destå mer du kan innan, destå lättare kommer du in ! 😉 f.ö finns det många bra musikgymnasier i sverige, men det brukar oftast ha nån inriktning, typ folkmusik, som i falun! är det nån speciellt slags musik du tänklt dig?vad spelar du för instrument? svara på de frågorna så får du nog fler svar! lycka till ! David EDIT : tycker ine detta hör hemma som off-topic , kan nån flytta den till en mer passande on-topic kategori ! /David Redigerat 26 juni 2007 av david.roennlund
Scherzo Postat 2 augusti 2007 Trådstartare Postat 2 augusti 2007 Jag spelar fiol och piano , endast klassisk ,
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.