PurpleHaze (oregistrerad) Postat 31 augusti 2004 Postat 31 augusti 2004 Hej! Jag funderar att skaffa iLife och garageband till min mac! Vet nån hur många kanaler man kan spela in audio ljud på i programmet? Är det nångon kvalite på ljud och effekter som medföljer? Jag är nybörjare på inspelning, och tänkte kanske att det är ett bra program att börja med! Det är ju trots allt ganska billigt! Tips på bra ljudkort som passar programmet vore toppen? tacksam för svar! // johan
ElPero Postat 31 augusti 2004 Postat 31 augusti 2004 Kolla in den här recensionen och lyssna på demolåtarna som finns med. Recensionen skrevs när GarageBand var i version 1.0, nu finns är Garageband uppdaterat och är något snabbare och stabilare än vid den tidpunkten då rcensionen skrevs. http://www.99musik.com/forum/showthread.ph...51570#post51570
Andy_L Postat 13 oktober 2004 Postat 13 oktober 2004 Jo jag har använt garageband, en bugg finns dock, det är att i panther avslutar han inte som han ska... /Andreas
Lunne (oregistrerad) Postat 13 oktober 2004 Postat 13 oktober 2004 Jag använder garageband rätt så mycket mest för att skissa upp ideer jävligt smidigt sen realiserar jag dem i protools.. men men, garageband e faktiskt jävligt enkelt tycker det e bra. Hitta en bugg till programmet verkar inte vilja klistra in filer som har för långt namn inte mp# iallafall. men det e inte så farligt. programmet e schysst enkelt och smidigt
brojd Postat 13 oktober 2004 Postat 13 oktober 2004 Finns det någon motsvarighet till Garage Band på PC?
MusicNixon Postat 27 oktober 2004 Postat 27 oktober 2004 Kolla in senaste MacWorld. Där finns en artikel om olika användares röster om Garageband... från nybörjare till proffs. Tydligen så finns det ett par Garageband-stationer på Kulturhuset (i Sthlm), där man kan boka in sig för tretimmarspass.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.