Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Hej å hå.

Jag vill nu sälja mina Event Project Studio 8 monitorer (aktiva) och undrar vad jag skulle kunna ta för dom? Tänkte lägga ut dom på blocket (såvida ingen här är intresserad av snabb affär, men vet inte riktigt vad jag ska ta för dom.

Jag hade kanske tänkt mig 4000 för dom, då dom är i fint skick och inte haft några påfrestningar värda att nämnas. Är det för lågt, för högt eller lagom?

Och som sagt, om någon här är intresserad så går det bra att maila mig (bor förövrigt i sthlm). johan@schierbeck.se

Tack på förhand.

Johan

Annons
Postat
Hej å hå.

Jag vill nu sälja mina Event Project Studio 8 monitorer (aktiva) och undrar vad jag skulle kunna ta för dom? Tänkte lägga ut dom på blocket (såvida ingen här är intresserad av snabb affär, men vet inte riktigt vad jag ska ta för dom.

Jag hade kanske tänkt mig 4000 för dom, då dom är i fint skick och inte haft några påfrestningar värda att nämnas. Är det för lågt, för högt eller lagom?

Och som sagt, om någon här är intresserad så går det bra att maila mig (bor förövrigt i sthlm). johan@schierbeck.se

Tack på förhand.

Johan

Nu är inte jag någon monitor guru med känsla för pris osv. Men ett generellt tips är att kolla vad andra som säljer samma produkt tar för pris i sina annonser, och lägg dig alltid lite lägre. Se till att du alltid har en prutmån, bestäm ett pris i förväg (som bara du vet om) som du är villig att sälja dom för. Sen är det så att folk som svarar på din annons oftast vet vad det är du vill sälja, det innebär att man också vet om värdet på produkten. Ligger du i en bra pris zon har du köpet klart utan skrupler. Tack för mig.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.