Tobias J Postat 24 juni 2007 Dela Postat 24 juni 2007 Hejsan hejsan........ đČ Hur lĂ€gger man in en spelare pĂ„ sin myspace? Och lĂ€gger in sina lĂ„tar? Pimpningstips đ Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
Starfis Postat 24 juni 2007 Dela Postat 24 juni 2007 menar du som ett band-myspace? isĂ„fall fĂ„r du regga ett myspace artist konto. http://signup.myspace.com/index.cfm?fuseaction=bandjoin eller bara lĂ€gga till en lĂ„t pĂ„ sin profil? sĂ„ har jag inte sĂ„ stor aning, men ska vĂ€l finnas nĂ„n add to profile knapp har jag för mig. đČ Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
Tobias J Postat 24 juni 2007 TrÄdstartare Dela Postat 24 juni 2007 TÀnkte lÀgga till min egen lÄt och snygga till sidan Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
VacUm Postat 24 juni 2007 Dela Postat 24 juni 2007 (redigerat) Jag har gjort en spelare som anvÀnds flitigt pÄ myspace bland annat.. Bara att embedda lite html. http://www.sundhage.com/player (det finns lite instruktioner under "HELP") edit: Denna gÄr alltsÄ bra att lÀgga in Àven om man inte har ett artistkonto. Redigerat 24 juni 2007 av VacUm Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Tobias J Postat 24 juni 2007 TrĂ„dstartare Dela Postat 24 juni 2007 Tackar ska kolla upp den đ Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
Tilly Postat 5 juli 2007 Dela Postat 5 juli 2007 Jag har gjort en spelare som anvÀnds flitigt pÄ myspace bland annat.. Bara att embedda lite html. http://www.sundhage.com/player (det finns lite instruktioner under "HELP") edit: Denna gÄr alltsÄ bra att lÀgga in Àven om man inte har ett artistkonto. AssÄ jag fattar inte.. Jag har nog aldrig sett nÄgon sÄ liten text.. Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Twilight_Zound Postat 5 juli 2007 Dela Postat 5 juli 2007 Hahahaha...Jadu.... Den hĂ€r skulle jag vilja anvĂ€nda bĂ„de pĂ„ mitt space och min hemsida men som sagt, VĂLDANS liten text đ Hett tips: hĂ„ll ner ctrl samtidigt som man scrollar pĂ„ musen đł Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
Tilly Postat 5 juli 2007 Dela Postat 5 juli 2007 Bra tips đ Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
Tant Fransa Postat 2 oktober 2007 Dela Postat 2 oktober 2007 Jag kapar denna trĂ„den med en ny frĂ„ga: Jag har ett artistkonto pĂ„ myspace och dĂ€r "ingĂ„r" ju en spelare. Jag har gjort en del förĂ€ndringar sjĂ€lv men gĂ„r bet pĂ„ spelaren. Vet nĂ„gon hur man kan "pimpa" spelaren? Ăndra fĂ€rg, eller göra den semitransparent, eller nĂ„t liknande. Det ser sĂ„ trist ut nĂ€r den ligger dĂ€r och Ă€r fyrkantig och grĂ„... Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
jarlo Postat 2 oktober 2007 Dela Postat 2 oktober 2007 Jag kapar denna trĂ„den med en ny frĂ„ga: Jag har ett artistkonto pĂ„ myspace och dĂ€r "ingĂ„r" ju en spelare. Jag har gjort en del förĂ€ndringar sjĂ€lv men gĂ„r bet pĂ„ spelaren. Vet nĂ„gon hur man kan "pimpa" spelaren? Ăndra fĂ€rg, eller göra den semitransparent, eller nĂ„t liknande. Det ser sĂ„ trist ut nĂ€r den ligger dĂ€r och Ă€r fyrkantig och grĂ„... Vette fan... Jag har dĂ„ aldrig sett en pimpad myspace-spelare nĂ„nstans. Tror inte att det gĂ„r. Du fĂ„r vĂ€l göra om fĂ€rgerna och bilderna pĂ„ din myspace sĂ„ att de matchar spelaren đ Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
android Postat 2 oktober 2007 Dela Postat 2 oktober 2007 Jo, jag har heller aldrig sett nÄn som lyckats Àndra myspace musikspelare. De som pimpar sin sida rejÀlt brukar istÀllet lÀnka in egna spelare, t.ex. som VaCum. Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
VacUm Postat 2 oktober 2007 Dela Postat 2 oktober 2007 Det Àr nÄt otroligt mÀrkligt html-fel som mÀrks i vissa browsers gÀllande min spelares instÀllningssida. Har inte haft tid att meka med det, men högerklicka och zooma in Àr det enda förslaget jag har just nu. En dag nÀr det finns tid och lust ska jag fixa om hela spelaren och undersöka vad det kan vara som krÄnglar. Annars visas alltid sjÀlva spelaren i rÀtt storlek... Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.