Jump to content
Annons

Myspace hjÀlp

Tobias J

Recommended Posts

Annons

menar du som ett band-myspace?

isÄfall fÄr du regga ett myspace artist konto.

http://signup.myspace.com/index.cfm?fuseaction=bandjoin

eller bara lÀgga till en lÄt pÄ sin profil?

sÄ har jag inte sÄ stor aning, men ska vÀl finnas nÄn add to profile knapp har jag för mig.

đŸ˜Č

Dela pÄ andra sajter

• 2 veckor senare...
Jag har gjort en spelare som anvÀnds flitigt pÄ myspace bland annat.. Bara att embedda lite html.

http://www.sundhage.com/player

(det finns lite instruktioner under "HELP")

edit: Denna gÄr alltsÄ bra att lÀgga in Àven om man inte har ett artistkonto.

AssÄ jag fattar inte.. Jag har nog aldrig sett nÄgon sÄ liten text..

Dela pÄ andra sajter

Hahahaha...Jadu....

Den hÀr skulle jag vilja anvÀnda bÄde pÄ mitt space och min hemsida

men som sagt, VÄLDANS liten text 😕

Hett tips: hĂ„ll ner ctrl samtidigt som man scrollar pĂ„ musen 😳

Dela pÄ andra sajter

• 2 mĂ„nader senare...

Jag kapar denna trÄden med en ny frÄga:

Jag har ett artistkonto pÄ myspace och dÀr "ingÄr" ju en spelare. Jag har gjort en del förÀndringar sjÀlv men gÄr bet pÄ spelaren.

Vet nĂ„gon hur man kan "pimpa" spelaren? Ändra fĂ€rg, eller göra den semitransparent, eller nĂ„t liknande.

Det ser sÄ trist ut nÀr den ligger dÀr och Àr fyrkantig och grÄ...

Dela pÄ andra sajter

Jag kapar denna trÄden med en ny frÄga:

Jag har ett artistkonto pÄ myspace och dÀr "ingÄr" ju en spelare. Jag har gjort en del förÀndringar sjÀlv men gÄr bet pÄ spelaren.

Vet nĂ„gon hur man kan "pimpa" spelaren? Ändra fĂ€rg, eller göra den semitransparent, eller nĂ„t liknande.

Det ser sÄ trist ut nÀr den ligger dÀr och Àr fyrkantig och grÄ...

Vette fan... Jag har dĂ„ aldrig sett en pimpad myspace-spelare nĂ„nstans. Tror inte att det gĂ„r. Du fĂ„r vĂ€l göra om fĂ€rgerna och bilderna pĂ„ din myspace sĂ„ att de matchar spelaren 😏

Dela pÄ andra sajter

Det Àr nÄt otroligt mÀrkligt html-fel som mÀrks i vissa browsers gÀllande min spelares instÀllningssida. Har inte haft tid att meka med det, men högerklicka och zooma in Àr det enda förslaget jag har just nu. En dag nÀr det finns tid och lust ska jag fixa om hela spelaren och undersöka vad det kan vara som krÄnglar. Annars visas alltid sjÀlva spelaren i rÀtt storlek...

Dela pÄ andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du ska bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.