Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Hejsan hejsan........ 😲

Hur lägger man in en spelare på sin myspace? Och lägger in sina låtar?

Pimpningstips 😆

Annons
Postat (redigerat)

Jag har gjort en spelare som används flitigt på myspace bland annat.. Bara att embedda lite html.

http://www.sundhage.com/player

(det finns lite instruktioner under "HELP")

edit: Denna går alltså bra att lägga in även om man inte har ett artistkonto.

Redigerat av VacUm
  • 2 veckor senare...
Postat
Jag har gjort en spelare som används flitigt på myspace bland annat.. Bara att embedda lite html.

http://www.sundhage.com/player

(det finns lite instruktioner under "HELP")

edit: Denna går alltså bra att lägga in även om man inte har ett artistkonto.

Asså jag fattar inte.. Jag har nog aldrig sett någon så liten text..

Postat

Hahahaha...Jadu....

Den här skulle jag vilja använda både på mitt space och min hemsida

men som sagt, VÄLDANS liten text 😕

Hett tips: håll ner ctrl samtidigt som man scrollar på musen 😳

• 2 månader senare...
Postat

Jag kapar denna tråden med en ny fråga:

Jag har ett artistkonto på myspace och där "ingår" ju en spelare. Jag har gjort en del förändringar själv men går bet på spelaren.

Vet någon hur man kan "pimpa" spelaren? Ändra färg, eller göra den semitransparent, eller nåt liknande.

Det ser så trist ut när den ligger där och är fyrkantig och grå...

Postat
Jag kapar denna tråden med en ny fråga:

Jag har ett artistkonto på myspace och där "ingår" ju en spelare. Jag har gjort en del förändringar själv men går bet på spelaren.

Vet någon hur man kan "pimpa" spelaren? Ändra färg, eller göra den semitransparent, eller nåt liknande.

Det ser så trist ut när den ligger där och är fyrkantig och grå...

Vette fan... Jag har då aldrig sett en pimpad myspace-spelare nånstans. Tror inte att det går. Du får väl göra om färgerna och bilderna på din myspace så att de matchar spelaren 😏

Postat

Jo, jag har heller aldrig sett nån som lyckats ändra myspace musikspelare. De som pimpar sin sida rejält brukar istället länka in egna spelare, t.ex. som VaCum.

Postat

Det är nåt otroligt märkligt html-fel som märks i vissa browsers gällande min spelares inställningssida. Har inte haft tid att meka med det, men högerklicka och zooma in är det enda förslaget jag har just nu. En dag när det finns tid och lust ska jag fixa om hela spelaren och undersöka vad det kan vara som krånglar. Annars visas alltid själva spelaren i rätt storlek...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.