feffe (oregistrerad) Postat 31 augusti 2004 Postat 31 augusti 2004 Hur många MIcpreamps äre i Delta 1010? på LT versionen äre 2 st av de 8:a stycken ingångarna som ha Micpreamp. hur många äre på 1010:an med breakout box? Om det är samma spec, vad för micpreamps bör jag skaffa då? Täntke gå på nått analogt mixerbord av extremt billigt modell med 8+ mic preamps, bra/dåligt? MVH Feffe
nattvaktaren (oregistrerad) Postat 31 augusti 2004 Postat 31 augusti 2004 (redigerat) Integrerade ljudkort är ofta bättre än Delta och Audiophile och dylikt. edit: Jag googlade lite år dig. Fakturan kommer med posten. edit 2: Jag sökte lite åt dig också. Men den räkningen dras direkt från ditt Visa. Redigerat 31 augusti 2004 av nattvaktaren
alexfree Postat 31 augusti 2004 Postat 31 augusti 2004 (redigerat) Hur många MIcpreamps äre i Delta 1010? på LT versionen äre 2 st av de 8:a stycken ingångarna som ha Micpreamp.hur många äre på 1010:an med breakout box? Om det är samma spec, vad för micpreamps bör jag skaffa då? Täntke gå på nått analogt mixerbord av extremt billigt modell med 8+ mic preamps, bra/dåligt? MVH Feffe på 1010 är det inga mikpreamps, man har fokuserat på AD DA omvandlarna etc för att få ett så bra kort som möjligt!!! Delta 1010 är ett väldigt bra kort för det priset, sen kan man köpa separata mikpreamps, beroende på hur många du behöver! EDIT: finns massa bra mikpreamps, från Tube MP Studio, till Presonus TubePre eller VTB-1 till Line audio DMP Redigerat 31 augusti 2004 av alexfree
TheNewFlesh Postat 1 september 2004 Postat 1 september 2004 Ursäkta en liten flik, men vet nån om hur latencyn är på Delta 1010 LT på en PC?
l_simon_l Postat 1 september 2004 Postat 1 september 2004 Latencyn är bra.. Jag kan köra med 1,5 ms vid inte allt för krävande låtar. 3ms är hur stabilt som helst och duger alldeles utmärkt.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.