hackeman Postat 6 september 2004 Dela Postat 6 september 2004 Förresten, gladlynt - casiosynth är redan använt i en studioklassiker. Annars var det jättebra. Det blir bara mer och mer uppenbart att Danny Cort och Nattvaktaren har symbiosat till en och samma person..... 🙂 Hehe... jag har ett par teorier, men att börja tjata dem här vore inte bara OT utan oxå dj-vligt patetiskt. Typ: har jag inget bättre för mig? 😱 Men din fina dikt, Danny, den var faktiskt jättefin. Seriöst. 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Diwic Postat 7 september 2004 Dela Postat 7 september 2004 Jag blev inspirerad av era ljudkortsrim. Detta i kombination med att jag inte kunde sova resulterade i följande lilla sång på känd melodi: Det var en gång ett ljudkort som hette Josefin Josefin-fin-fin, Jose-Jose-Josefin Det enda som hon hade, det var en drivrutin drivrutin-tin-tin, drivru-drivru-drivrutin. Hon köptes av en snubbe, vars namn var Jimmy Dean, Jimmy Dean-Dean-Dean, Jimmy-Jimmy-Jimmy Dean Men brusnivån var högre, än från en tvättmaskin, tvättmaskin-skin-skin, tvättma-tvättma-tvättmaskin. När snubben hörde detta, tog han på sin sura min sura min-min-min, sura-sura-sura min och kortet åkte ut men kvar blev hennes drivrutin drivrutin-tin-tin, drivru-drivru-drivrutin. Rutinen den föröka-de sig likt en kanin en kanin-nin-nin, en ka-en ka-en kanin gick inte att radera, ens med våld och vaselin, vaselin-lin-lin, vase-vase-vaselin. Ett sorgligt slut på tippen, fick våran Josefin, Josefin-fin-fin, Jose-Jose-Josefin, Blev sönderfrätt av syra, ifrån en apelsin apelsin-sin-sin, apel-apel-apelsin. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
JanneSkyffel (oregistrerad) Postat 7 september 2004 Dela Postat 7 september 2004 Här kommer Jalle Han har stans störrsta balle Runka mej med vita handskar på för det går ju bättre då Jalle balle ban Pippa katta hela dan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hammagrella Postat 7 september 2004 Dela Postat 7 september 2004 JanneSkyffel: Wow. Redan i ditt andra inlägg? Välkommen till Studio-forum, ett forum för musikälskare. Du kommer nog att trivas här......not! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dbd Postat 7 september 2004 Dela Postat 7 september 2004 Du kommer nog att trivas här......not! Varför inte? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hammagrella Postat 7 september 2004 Dela Postat 7 september 2004 Du kommer nog att trivas här......not! Varför inte? Äh, jag vet inte. Fick bara intrycket av att han kommit till fel forum.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.