Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Har ett Behringer Fca 202 externt ljudkort som jag anvÀnder till min mixer. Har inte anvÀnt det pÄ ett tag, o nu nÀr jag kopplar in det via firewire sÄ funkar det inte. Powerlampan och fw lampan pÄ kortet lyser, men det funkar inte, i enhetshanteraren stÄr det kod 10, dvs enheten kan inte startas. Har kollat sÄ att kortet fungerar och att att kabeln e ok. Och fw porten e det inget fel med, inte va ja kan se iallfall. SÄ vad kan det va för fel, och va kna jag göra för att ÄtgÀrda det.

Tacksam för svar.

Mvh Patrik

Annons
Postat

Hej,

Har du provat att uppdatera drivrutinen frÄn enhetshanteraren? Alt avinstallera och ominstallera?

Hrrrm, vi snackar windows hĂ€r och det os:et har smĂ„ egenheter 😕

SjÀlv hÄller jag pÄ att "slÄss" med en VISTA installation......

Hoppas det löser sig

K

Postat

Som Krokodilen precis nÀmde sÄ Àr ju XP lite lurigt vad gÀller drivrutiner.

De flesta audio-relaterade hÄrdvaru produkter vill dessutom att man installerar drivrutinerna innan man ansluter enheten till systemet. Har du gjort det?

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.