Dingbats Postat 20 juni 2007 Dela Postat 20 juni 2007 Jag vet inte vad det ska stå på min, men nånting får man väl ta att komma på. Kanske "jag försökte i alla fall". Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 20 juni 2007 Dela Postat 20 juni 2007 Jag venne... 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 20 juni 2007 Dela Postat 20 juni 2007 (redigerat) Jag ska inte ha någon gravsten. Jag ska stoppas upp och sitta ned i en krossäker transparent hög glasbubbla och göra "fuck off"-tecknet med ena handen. Faktum är att jag redan frågat på begravningsbyrån om det är ok, och de sa ja!! Men det blir dyrt... Fast å andra sidan hade jag tänkt bli den första odödliga människan... 😄 :musik Redigerat 20 juni 2007 av musik Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 20 juni 2007 Dela Postat 20 juni 2007 Tror jag hört att frystorkning ska vara det mest ekologiska... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 20 juni 2007 Dela Postat 20 juni 2007 "sköts av kyrkorådet" 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
david.roennlund Postat 20 juni 2007 Dela Postat 20 juni 2007 Tror jag hört att frystorkning ska vara det mest ekologiska... frystorkning + kompostering = mitt race 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Egghuvud Postat 20 juni 2007 Dela Postat 20 juni 2007 "Vänta lite jag skall bara....." 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kajan Postat 20 juni 2007 Dela Postat 20 juni 2007 Vettefan om det blir nån gravsten men jag skulle nog gärna ha nåt fyndigt på den, typ "Varning för zombie" eller nåt.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 22 juni 2007 Dela Postat 22 juni 2007 (redigerat) Tror jag hört att frystorkning ska vara det mest ekologiska... Japp! SÅn ska jag bli! EDIT: Och juste! där den lilla lådan med mig i begravs så ska det också läggas i ett litet träd som kommer bli stort sen när de tar all den fina näringen ur mig 😆 Redigerat 22 juni 2007 av Pazo Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Burnin Sven (oregistrerad) Postat 22 juni 2007 Dela Postat 22 juni 2007 Strax tebaka 😕 , tror nämligen att jag kommer att reinkarneras som en BSVst plugg med mycket reverb. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Umemagnus Postat 23 juni 2007 Dela Postat 23 juni 2007 (redigerat) "inga problem.. ta det med arrangörerna..." 😏 <_< 😏 Redigerat 23 juni 2007 av Umemagnus Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Angelina Postat 2 juli 2007 Dela Postat 2 juli 2007 Läser du det här är du en idiot. eller Gräv upp mig! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Skogholm Postat 2 juli 2007 Dela Postat 2 juli 2007 Läser du det här är du en idiot. eller Gräv upp mig! 😉 haha! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Angelina Postat 2 juli 2007 Dela Postat 2 juli 2007 eller Snart är det du som ligger här. Tro inte att du är något bara för att du kan andas. Sexigaste skelettet. Jag vet var du bor. Varför leva när man kan dö? 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.