Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Groove AAgent 3, jag har tidigar ekört på 2an och var jävligt nöjd,

men någon kunnig kan säga sitt och knaske jämföra groove agent med Ezdrummer, adductive och dom andra tunga pågarna!

för och nackdelar:) tack skan i ha

Annons
Postat
Groove AAgent 3, jag har tidigar ekört på 2an och var jävligt nöjd,

men någon kunnig kan säga sitt och knaske jämföra groove agent med Ezdrummer, adductive och dom andra tunga pågarna!

för och nackdelar:) tack skan i ha

GA3 beräknas släppas i Augusti, så det är nog inte så många som har någon erfarenhet av det ännu... 😲 Du kan läsa mer om det här: http://www.steinberg.net/945_1.html

Enligt vad Sven (mannen bakom VG, GA och Broomstick) har sagt, så verkar det dock bli en riktig höjdare, med dubbla motorer, möjlighet att plocka in egna samplingar och en massa andra trevliga funktioner. 🙂

I vanlig ordning har han hittat på funktioner som har varit väldigt komplicerade att realisera - och därför har det tagit längre tid än vad som väntades från början - men den som väntar på något gott... 😛

Postat

vaaää?? släpps det inte förrens i augusti?

när jag snackade med musikbörsen sa dom att det skulle ta ett par dagar innan jag fick det levererat...

jaja...jag har inte brottom men va fan...störigt:)

Postat

Augusti står det i ÅF-webshoppen hos MI7 (som är distributör), så det låter lite märkligt om någon butik påstår att det bara dröjer ett par dagar. Jag tycker att det är bättre att vara ärlig och berätta hur det ligger till, men alla tänker tydligen inte likadant... :rolleyes:

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.