Clayten Postat 19 juni 2007 Postat 19 juni 2007 Hej, Shy Turtle är ett låtskrivar/producent par i Halmstad. Vi skriver/producerar allt från pop/rock till dance. Nu söker vi samarbete med text författare till våra produktioner. Vi är öppna för alla typer av samarbetsformer. Vi är först och främst ute efter engelska texter, men är också intresserade av texter på svenska. Frågor etc. Hör gärna av er! Mvh Martin & Jörgen
Cas Postat 3 juli 2007 Postat 3 juli 2007 Hej guys! Mitt namn är Casia, jag är sångerska/låtskrivare med många års erfarenhet av det nämnda i bagaget. Jag har mest skrivit låtar för min egen del men då jag har så många liggandes så finns det mycket att ta av plus att det skulle vara kul att köra in på ett nytt spår. Jag skriver mest på engelska, och då åt pop/dance hållet, men svenska är lika aktuellt. Hör av er om ni vill veta mer! MVH Casia Sobczak Hej, Shy Turtle är ett låtskrivar/producent par i Halmstad. Vi skriver/producerar allt från pop/rock till dance. Nu söker vi samarbete med text författare till våra produktioner. Vi är öppna för alla typer av samarbetsformer. Vi är först och främst ute efter engelska texter, men är också intresserade av texter på svenska. Frågor etc. Hör gärna av er! Mvh Martin & Jörgen
JakobW (oregistrerad) Postat 4 augusti 2007 Postat 4 augusti 2007 Tjenare! Låter intressant, tycker jag. Jag har jobbat en hel del med sångtexter det senaste året (Jag skriver inte musik alls. Sjunger inte heller). Ungefär 50/50 svenska och engelska. Har ni något låtmaterial ni kan dela med er av? Hälsningar, Jakob
Insaniac Postat 5 augusti 2007 Postat 5 augusti 2007 Tjena. Jag är en text-författare. Skriver allt från pop till rock till death metall till hiphop. Mest hiphop dock. Vill ni ha med maj så säg till.
PeterF Postat 7 augusti 2007 Postat 7 augusti 2007 Hej! Jag skriver texter (och melodier), men bara på svenska. Med vänlig hälsning! Peter
samcradle (oregistrerad) Postat 11 augusti 2007 Postat 11 augusti 2007 Hej, Shy Turtle är ett låtskrivar/producent par i Halmstad. Vi skriver/producerar allt från pop/rock till dance. Nu söker vi samarbete med text författare till våra produktioner. Vi är öppna för alla typer av samarbetsformer. Vi är först och främst ute efter engelska texter, men är också intresserade av texter på svenska. Frågor etc. Hör gärna av er! Mvh Martin & Jörgen Tjena! Jag är en kille som håller på att skriva lite nya låtar hela tiden. För det mesta skriver jag på engelska. Stilen är oftast rock med akustiska inslag. Kanske kan vara något för er? MVH Sam.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.