Jump to content
Annons

www.synt.se/forum

Dreamsound (oregistrerad)

Recommended Posts

Riktar in sig lite mer på syntar, men även annat som inbegripes vid användning av syntar som trummaskiner och studioutrustning.

www.synt.se/forum

Redigerat av Dreamsound
Dela på andra sajter

Annons
Grått (Dessutom massa blått....) är neutralt och smidigt att titta på. Skär sig i alla fall inte. 🙂

Är nog en smaksak. Grönt och gult är rena våglängder och finns i det vita spektrat.

Grönt är en färg som det finns mkt av i naturen.

Hursomhaver, det handlar mer om innehållet, än om färgerna. Dom

ändras efterhand då och då.

Dela på andra sajter

Ja, fruktansvärda färger. Den gula bakgrunden gentemot de andra färgerna blir riktigt jobbigt för ögonen. Webmastern måste vara färgblind. 🙂

Men annars verkar det innehålla ett och annat av värde.. 🙂

Nej han är inte färgblind alls. Vaddå är det nåt fel med Brasiliens flagga?

Dela på andra sajter

Ja, fruktansvärda färger. Den gula bakgrunden gentemot de andra färgerna blir riktigt jobbigt för ögonen. Webmastern måste vara färgblind. 🙂

Men annars verkar det innehålla ett och annat av värde..  🙂

Nej han är inte färgblind alls. Vaddå är det nåt fel med Brasiliens flagga?

Äsch då, det var ett skämt. 🙂 Men att Brasiliens flagga är snygg behöver ju inte betyda att deras färger funkar bra för webdesign. Har man sysslat med webdesign vet man att de där färgerna inte funkar bra för ögat. Googla runt lite på webdesign + färger... finns bra tips att hämta vad man ska tänka på gällande layout och färger. Väl menat.

Dela på andra sajter

Och så är det också jävligt fult att komma hit bara för att göra reklam för sitt eget forum.

Dela på andra sajter

Och så är det också jävligt fult att komma hit bara för att göra reklam för sitt eget forum.

Då vill jag att du motiverar varför?

Vet du vad jantelagen är?!

Om webmastern här anser att mitt inlägg är olämpligt så kan den ta bort det isåfall.

Hälsningar Dreamsound

Ps, själv tycker jag att gråa sidor är tråkiga att beskåda. Men, alla tycker vi olika.

Dela på andra sajter

Då vill jag att du motiverar varför?

Vet du vad jantelagen är?!

Om webmastern här anser att mitt inlägg är olämpligt så kan den ta bort det isåfall.

Hälsningar Dreamsound

Ps, själv tycker jag att gråa sidor är tråkiga att beskåda. Men, alla tycker vi olika.

Det har inte ett jutta med jantelagen att göra.

Det är skillnad på att som registrerad användare i ren välmening tipsa andra användare om något, eller att regga sig enbart för att marknadsföra sin egen pryl. Det här är inte den typen av forum där man släpper något i förbivägen. Det här är väldigt mycket ett community, ibland för mycket. 🙂 Här får man inte feedback förrän man gett feedback själv. Men då får man oftast seriös feedback (undantag finns). Ge och ta, men ge först. Knäppt kan tyckas för vissa, och som nykomling kan man nog känna sig både påhoppad och avknoppad, men det är trots allt detta som gör Studios forum till vad det är. Bra då alltså.

Gör en medlemspresentation av dig själv, ta en seriös titt i forumet, svara på sånt du kan, fråga om sånt du verkligen undrar, skriv om sånt du verkligen funderar på, ge lite feedback på andras demos e.d... så kommer du nog oxå att trivas. Eller tyck att vi luktar sekt och låt bli. 😉

Ok, jag överdriver kanske lite - men mest för att mejka ö påjnt. Mina forumkollegor får rätta mig om de anser annorlunda. 🙂

Dela på andra sajter

Håller med fullt ut!

Tackar dessutom Dreamsound för den utförliga infon om syntar under 2000! Man kanske ska botanisera lite! Lycka till här, kommer nog hänga runt lite på ert forum. Kanske inte så mycket för att skriva som för att läsa. 🙂

Dela på andra sajter

Håller med fullt ut!

Tackar dessutom Dreamsound för den utförliga infon om syntar under 2000! Man kanske ska botanisera lite! Lycka till här, kommer nog hänga runt lite på ert forum. Kanske inte så mycket för att skriva som för att läsa.  😉

Tack, jag har svårt för att låta bli att skriva! Skriver inte så gärna på det egna forumet men yttrar mig gärna på annat håll. Synd att unbornischen utgick från att jag kom hit av egoistiska skäl, visar på misstänksamhet? 🙂

Jag har inte hunnit skriva nån presentation än, kommer.... 🙂

Redigerat av Dreamsound
Dela på andra sajter

Gott gott 🙂

Anledningen till Unibornichens uttalande kanske finner viss grund i att vi haft många som bara gjort reklam för eget och bara slängt upp en demo för att få feedback utan att ge. Du är så välkommen och ursäkta det bryska mottagandet.

Dela på andra sajter

Gott gott 😉

Anledningen till Unibornichens uttalande kanske finner viss grund i att vi haft många som bara gjort reklam för eget och bara slängt upp en demo för att få feedback utan att ge. Du är så välkommen och ursäkta det bryska mottagandet.

Jomen, det är ok, men du behöver inte be om ursäkt för unbornishens skull! 🙂

Det kan han göra, om han vill. Jag ser gärna människor som självständiga och inte som en kollektiv del i en flock. 🙂 Åtm jag själv individualist.

Och det är sånt man upplever ibland, att "komma in" i en ny grupp att nån ibland

markerar pinkat revir.

Dela på andra sajter

Och det är sånt man upplever ibland, att "komma in" i en ny grupp att nån ibland

markerar pinkat revir.

Det var det jag menade med att man som nykomling nog kan känna sig både påhoppad och avknoppad. Se bara de stackarna som kommer hit och frågar om tips på bra ljudkort... 🙂 (internt skämt som du snart kommer att lägga märke till 😉)..

Hur som helst; välkommen hit! 🙂

Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.