Jump to content
Annons

Så nu står saften i kylskåpet


Burnin Sven (oregistrerad)

Recommended Posts

Burnin Sven (oregistrerad)

Ha ha jag har kokat årets första saft, i alla fall bland hemmapularna kan jag ge mig fan på. Nå vad gjorde ni för somrigt nyttigt igår 😛. Körde en tvättmaskin oxå 😛 bara för att jäklas. Inget vacum här inte fullt ös medvedslös 😎 natti natti.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Ha ha jag har kokat årets första saft, i alla fall bland hemmapularna kan jag ge mig fan på. Nå vad gjorde ni för somrigt nyttigt igår 😛 . Körde en tvättmaskin oxå 😄 bara för att jäklas. Inget vacum här inte fullt ös medvedslös 😛 natti natti.

mmm, vad gott 😎

Nä,gjorde inget sommarnyttgt igår... 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Ha ha jag har kokat årets första saft, i alla fall bland hemmapularna kan jag ge mig fan på. Nå vad gjorde ni för somrigt nyttigt igår 🙂. Körde en tvättmaskin oxå 😄 bara för att jäklas. Inget vacum här inte fullt ös medvedslös 😄 natti natti.

Var hos en polare, drack ett par pilsner och kollade fotboll. Mja, och det kändes rätt jävla somrigt det med.

Fast nyttigt? 😎

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Jag brydde mig aldrig om att byta om från nattkläderna. Satt och sorterade gammal reklam och andra papper som ska slängas. Tror jag mäktade med det i 8 timmar ungefär. Så nu uppskattar jag att jag bara har 92 timmar kvar att sortera och slänga papper på innan det är färdigstädat. Jag körde två rundor med diskmaskinen. Hann aldrig göra rent spisen eller golven. Tittade på spansk fotboll och såg då när Real Madrid på hemmaplan vände matchen mot Mallorca från underläge 0-1 till seger 3-1 och därmed vann ligaguldet. Tittade senare lite slött på vad som kallades en tysk komedi (istället för Kommissarie som tyvärr slutat), men det var ingen komedi alls, för det handlade om en advokatbyrå tror jag, som inte alls var kul. Sedan var det ett program om en man som kontrollerade andras tankar också.

Idag ska jag slänga 11 påsar skräp i olika behållare, besöka vårdcentralen, beställa tid hos ortoped, skriva flera brev till personer inom sjukvården, handla mat, jobba.

Sommar?

p.s. Jag gillar äkta juice. d.s.

Link to comment
Dela på andra sajter

Burnin Sven (oregistrerad)

Fan Musik det ser ut som en dag hos mig 😉 , typ 10 tvättmaskiner att köra gräs och klippa dränera husgrunden skrapa och måla källarväggarna klippa träden mecka till blomlanden fixa klart med golvlister och bygga om värmesystemet för att inte tala om städning och köpa och laga mat 😄 .Sen sjukgymnastikträning med frugan hemma och på rehab, köra fram och tillbaka och nu är vi på väg till tandläkaren med henne och till Biltema efter en borr till ungarnas bänkskiva 😛 . Nä fan det kändes mer somrigt med ett par pils med polarna hehe. Ha det bra boys and girls. Tja Löken jag såg dig allt håll dig i skinnet nu hehe.

Göran

Link to comment
Dela på andra sajter

Burnin Sven (oregistrerad)

Visst fan glömde att säga att det var bara rabarberna som var från i år det andra kom från frysen från förra året. Så det blir påt igen senare i sommar kom in på ett glas av min berömda saftmix vetja 😉 .

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Östergötland

If only...

Glömde säga att jag spelade gitarr igår 2 timmar som vanligt. Provade lite "pull off"-teknik efter en instruktionsdvd jag såg. Tror det verkar som om man måste ha gitarren inpluggad i förstärkaren för att det ska låta, för att man ska höra var tredje ton helt enkelt. Nu lät ju inte själva "off:et" särskilt mycket...

😉

:musik

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag grävde i tomten. Alltså, inte jultomten, jag är ingen utbildad kirurg, utan med hjälp av spade på en yta där en sommarstuga så småningom ska stå. Så det är ju ganska somrigt, även om inte vädret var det. Knotten var glada och fulla när vi åkte därifrån dock.

Link to comment
Dela på andra sajter

Burnin Sven (oregistrerad)

Jepp rabarbersaft med lite krusbär och röda vinbär. Plommonsaft blir skitgott oxå kan man ju blanda i lite sprit så får man väl nån slags snabblikör. Meckar på Stajos Sommaren det är sommmmrigt så det förslår, refrängen lyder gissa hehe jo det är klart Sooooommaaaaaren lalalala hehe jag älskar den skitbra låt, tar tid men jag tror det blir sommrigt dvs. bra till sist. På med solskydsfaktor och ut i jordgubbsfälten med er såg att självplocket har börjat.

Göran

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)
På med solskydsfaktor och ut i jordgubbsfälten med er såg att självplocket har börjat.

Göran

Ska sågen vara småtandad?

😮

Link to comment
Dela på andra sajter

Burnin Sven (oregistrerad)

Jäpp en sån där japansk fanerssåg med långt skaft ser ut som ett samurajsvärd fast med kort fintandad klinga istället 😄 medtag fjärlishåv och lasso oxå in case dom försöker smita.

Göran

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)
medtag fjärlishåv och lasso oxå in case dom försöker smita.

Göran

Är det Gator Case du menar, för det har jag till gitarrerna. Jag tycker de är riktigt bra!!

😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Burnin Sven (oregistrerad)

Nä det växer inga rabarber i Everglades men agna med kycklingar Obs! inte djupfrysta dom får dom ont i tänderna :rolleyes: då får världsnaturfonden på dig 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...