sixties Postat 31 juli 2007 Postat 31 juli 2007 när det gäller sound a like och pastisch så får man inte glömma som gör Beatles väldigt bra. The kaisers från skottland gör också låtar i Beatles anda. De spelade på 90-talet.tror de lagt av nu. gjorde 4-5 skivor.
sixties Postat 31 juli 2007 Postat 31 juli 2007 här är ännu ett sound a like band: låter precis som metallica spelade Beatles låtar.
Carl Cadello Postat 1 augusti 2007 Trådstartare Postat 1 augusti 2007 5 dagar kvar att finputsa på låtarna 😛
sixties Postat 2 augusti 2007 Postat 2 augusti 2007 då är det väl fyra dagar kvar! eller bump som vi brukar säga. 🙂
Carl Cadello Postat 2 augusti 2007 Trådstartare Postat 2 augusti 2007 Så ja! Nu börjar det arta sig. 6 bidrag inkomna till mig på mjaco0@hotmail.com
Carl Cadello Postat 2 augusti 2007 Trådstartare Postat 2 augusti 2007 Oj oj oj! Nu börjar det arta sig riktigt ordentligt. 7 bidrag inkomna till mig på mjaco0@hotmail.com
Carl Cadello Postat 5 augusti 2007 Trådstartare Postat 5 augusti 2007 Jag antar att vi är inne på SLUTRAKAN. Och solen skiner utav bara fan. Men låt det inte stoppa er. Lägg in en extra växel och slutför era bidrag. I natt kl 24.00 stänger jag butiken. Kanske någon eftersläntare kommer med..... Imorgonbitti samlar jag ihop startfältet och lägger ut alla bidragen. Därefter får ALLA rösta. Jag återkommer med regler och proceduren för röstningen i morgon.
sixties Postat 5 augusti 2007 Postat 5 augusti 2007 jag väntar med att skicka till lite senare, är (som vanligt) inte riktigt nöjd.
Carl Cadello Postat 5 augusti 2007 Trådstartare Postat 5 augusti 2007 Nu har bidragen börjat hagla över min postlåda och jag som har så lite utrymme kvar på i brevlåda 😉 Nä det ska nog gå bra. Skicka bidragen helst i mp3-format ~190 kbps . Jag kan alltid convertera dem om ni inte kan eller hinner. Må bäste/a man/kvinna vinne/a 😛
Carl Cadello Postat 5 augusti 2007 Trådstartare Postat 5 augusti 2007 Det är bara jJAG som fått höra alla bidragen. 😄 Det är skitbra bidrag. Ni får höra imorgon förmiddag 😄 Sov gott!
Carl Cadello Postat 6 augusti 2007 Trådstartare Postat 6 augusti 2007 Så mina vänner! Röstningstråden är i gång. Röstningstråden Där kan du lyssna och tycka, rösta och skriva kommentarer.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.