lemmysan (oregistrerad) Postat 17 juni 2007 Postat 17 juni 2007 Sjunger i huvudsak men skriver gärna låtar på guran. Spelar nuförtiden mest hemma i hobbyrummet men coverband existerar, blir mest Ozzy och annat gammalt då. Influenser är Cult, Sisters Of Mercy, Danzig, Audioslave, Motorhead, Sentenced, AC-DC, Heavenwood och en hel del annat också såklart. I mina alster finns lite stänk ibland av dessa källor. Kör på Cubase SX hemmavid och hoppas få tips och ideer av att vara med här.
Assar Postat 17 juni 2007 Postat 17 juni 2007 Välkommen! Man kanske få låna dig för sångpålägg nångång?
lemmysan (oregistrerad) Postat 17 juni 2007 Postat 17 juni 2007 Välkommen! Man kanske få låna dig för sångpålägg nångång? Tackarrr Inte omöjligt, ett Your browser does not support the HTML5 audio tag så får du se om jag passar, hehe.
Harmonica mike Postat 18 juni 2007 Postat 18 juni 2007 Hej och välkommen till ett fantastiskt forum. Mvh Harmonica mike
lemmysan (oregistrerad) Postat 18 juni 2007 Postat 18 juni 2007 Hej och välkommen till ett fantastiskt forum. Mvh Harmonica mike Tack, tack så mycket alla för ett varmt välkomnande. Ja, Mike detta forum verkar helt klart vara mycket speciellt. Man är glad att man hittat hit och att det fanns plats. 😉 //Eddie
Fredrik Lindberg Postat 18 juni 2007 Postat 18 juni 2007 ... ett Your browser does not support the HTML5 audio tag så får du se om jag passar, hehe. Låter bra, välkommen!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.