Hightower Postat 16 juni 2007 Postat 16 juni 2007 (redigerat) Hur ska man göra för att kunna få cubase att hitta keyboarden och kunna spela in från usb interface? Redigerat 16 juni 2007 av Hightower
Hightower Postat 16 juni 2007 Trådstartare Postat 16 juni 2007 är det nån som kan se mitt inlägg för ikonen är inte likadan som de andra så jag blir lite osäker :S
Björn Olsberg Postat 16 juni 2007 Postat 16 juni 2007 Ja, ditt första inlägg går att se, men jag vet inte riktigt vad du menar med annorlunda ikon. Tips: Sätt tydliga rubriker, så kommer fler förstå vad du vill och klicka sig in på ditt inlägg. "Help me" säger inget om vad du har problem med. Du ändrar rubrik genom att klicka på knappen Redigera. Mvh .björn.
Anders F Postat 16 juni 2007 Postat 16 juni 2007 är det nån som kan se mitt inlägg för ikonen är inte likadan som de andra så jag blir lite osäker :S jodå, ser ditt inägg, men kan noll om cubase. Majken här på forumet är kung på Cubase 😕 kolla bland dina hardware setup är nog allt jag kan säga. mvh anders
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.