Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Tja nu är det så att jag har lyckats spränga mina monitorer och sitter och funderar på om jag ska köpa nya eller om det är mer värt att köpa vanliga hifi högtalare ?

För jag använder mina monitorer till allting tex spelar spel tittar på film etc...

Då är frågan är det bättre att köpa vanliga hifi högtalare ? för annars hade jag tänkt att köpa typ ett par Behringer Truth B2031A och ett nytt ljudkort vilket vet jag inte men musiken jag gör är psy trance så jag behöver inte ha massa ingångar och sånt på det.

Mvh swampi

• 2 veckor senare...
Annons
Postat
Tja nu är det så att jag har lyckats spränga mina monitorer och sitter och funderar på om jag ska köpa nya eller om det är mer värt att köpa vanliga hifi högtalare ?

För jag använder mina monitorer till allting tex spelar spel tittar på film etc...

Då är frågan är det bättre att köpa vanliga hifi högtalare ? för annars hade jag tänkt att köpa typ ett par Behringer Truth B2031A och ett nytt ljudkort vilket vet jag inte men musiken jag gör är psy trance så jag behöver inte ha massa ingångar och sånt på det.

Mvh swampi

vad har du för ljudkort och vad är din budget på nya monitorer ?

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.