lonewind Postat 14 juni 2007 Postat 14 juni 2007 Hej ni trevliga! Tänkte om några av er råkar befinna er i Uppsala på söndag så gör jag min första spelning tillsammans med band. Alltså jag har spelat live förut och så. Men det är första gången jag spelar "chris michols musiken" tillsammans med band. Det blir soft singer/songwritermusik och jag kommer bland annat spela melodica. Det har jag inte heller gjort live förut. Fredmans, Uppsala. Klockan ca 20.00 Vill ni i förhand lyssna på några av låtarna som kommer spelas så finns de att ladda ned på www.chrismichols.com Mvh Chris
Harmonica mike Postat 15 juni 2007 Postat 15 juni 2007 KUl! I musik branschen så säger vi inte lycka till..Utan: KÖR SÅ DET RYKER!! Mvh Micael
DivineCo Postat 15 juni 2007 Postat 15 juni 2007 (redigerat) Flt glömde det. Break a leg! Redigerat 15 juni 2007 av DivineCo
lonewind Postat 15 juni 2007 Trådstartare Postat 15 juni 2007 Lägg in i kalendern, vettja! Aha... fanns det en kalender.... Fan vad blind man kan vara ibland Tack
lonewind Postat 15 juni 2007 Trådstartare Postat 15 juni 2007 Tack Mike och Divinve för lyckönskningarna! Det kan nog behövas för bandet mitt har varit lite motsträvigt till att repa 😳
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.