Janne Johansson Postat 30 augusti 2004 Postat 30 augusti 2004 Det absolut bästa tipset är att läsa genom den tutorial som Propellerheads publicerat på sin hemsida. Direktlänk: Using ReWire and Pro Tools Lycka till!
chrisB Postat 30 augusti 2004 Postat 30 augusti 2004 Eller titta på video från Digidesign, gratis: http://www.digidesign.com/disk/diskflix/
TobbeE Postat 31 augusti 2004 Trådstartare Postat 31 augusti 2004 hur spelar jag in trummorna sen från reason ?
chrisB Postat 1 september 2004 Postat 1 september 2004 hur menar du? du är lite oklar . . . har du trumljud i Reason (vilken modul)? och vill du spela dessa när du rewirad reason till protools? . . . eller . . . ?
TobbeE Postat 1 september 2004 Trådstartare Postat 1 september 2004 Jajjemensan jag har trummljud i reason och vill spela in dessa via rewire om det nu går?
HaraldS (oregistrerad) Postat 3 september 2004 Postat 3 september 2004 hur spelar jag in trummorna sen från reason ? Ta in Reason i en AUX-kanal. Skicka sedan AUX-kanalen till en AUDIO-kanal och spela in.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.