Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat
Men va sa hon? En skräphög som kan bli en diamant?....

Ja, jag fattade inte det heller. Jag hoppas vid gudarna att hon inte syftade på hans utseende. Operavärlden har lite fått leva utanför hysterin kring plastikoperationer och jag hoppas verkligen att han får förbli den han är!

Postat

Oooow. Den lilla flicka var otroligt rätt på. Underbart. Men killen. Han gav mig gåshud. Hoppas han tar sig nånstans. Mycket fin röst.

Postat (redigerat)
Men va sa hon? En skräphög som kan bli en diamant?....

Ja, jag fattade inte det heller. Jag hoppas vid gudarna att hon inte syftade på hans utseende. Operavärlden har lite fått leva utanför hystering kring plastikoperationer och jag hoppas verkligen att han får förbli den han är!

Det hon sa var "a little lump of coal here that is going to turn into a diamond". Alltså. En liten bit kol som kommer att bli en diamant. Jag håller med.

EDIT: Rättstavat

Redigerat av eggplant
  • 2 veckor senare...
Postat

Länk 1: Sweet, hon var grym som tacklade simon 😄

Länk 2: Jag tänker inte ljuga, jag fick gåshud >_>

• 1 månad senare...
musik (oregistrerad)
Postat

KUL!

Jag fick ett mess om att få delta i amerikanska Idol. De måste ha skickat fel!

😆

Postat

Det är väl mest överaknings effekten som gör det här bra, man tror att han e dålig också är han grym 🙂 .

Men iövrigt är han knappast bättre än någon annan opera sångare 😆

Postat

Lithium. Han är definitivt bättre än den genomsnittlige operasångaren. Men tekinik är inte allt och visst är överaskningsmoment en viktig bit men det viktigaste av allt finns där och ingenting kan ta detta ifrån honom.

Postat

Tack för den upplevelsen!

Helt otroligt

Trodde först att det var någon slags bluff eller hoax gentemot juryn

och satt och väntade på avslöjandet

och så är det på riktigt!!!

Helt salig

Postat
Lithium. Han är definitivt bättre än den genomsnittlige operasångaren. Men tekinik är inte allt och visst är överaskningsmoment en viktig bit men det viktigaste av allt finns där och ingenting kan ta detta ifrån honom.

Vi får väl se hur bra han säljer om några år 😏

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.