Bajenuffe1 Postat 12 juni 2007 Dela Postat 12 juni 2007 Tjing.. Fick just hem Cubase Studio 4 upgraderingen och är grymt besviken... Vad är det för jävla skämt till manual? Går det att få tag i en ordentlig manual till denna, inte de 20 sidorna om hur man spelar in ljud och spelar upp loopar? Skall jag verkligen behöva skriva ut manualen för de pengarna? /Bajenuffe Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zyan Postat 12 juni 2007 Dela Postat 12 juni 2007 Tjing.. Fick just hem Cubase Studio 4 upgraderingen och är grymt besviken... Vad är det för jävla skämt till manual? Går det att få tag i en ordentlig manual till denna, inte de 20 sidorna om hur man spelar in ljud och spelar upp loopar? Skall jag verkligen behöva skriva ut manualen för de pengarna? /Bajenuffe Tanken är ju att du ska läsa de få sidor om det du behöver hjälp med i pdf, och det bästa av allt är att kunna söka på ord. Att läsa manualen från pärm till pärm är ju inget jag skulle göra, eller kanske det skulle vara nyttigt. Några små knep skulle man säkert snappa upp. Eller varför inte bli vän med den söta sekreteraren på jobbet 😳 och fixa utskriften gratis. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tant Fransa Postat 12 juni 2007 Dela Postat 12 juni 2007 Jag har också Studio 4, och har skrivit ut manualen för att kunna läsa någorlunda sammanhängande. Håller med om att det är knäppt att inte distribuera den samtidigt. Om jag fattar saken rätt får man med den i C4 - undrar om man skulle kunna köpa loss ett ex direkt från Steinberg? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Björn Olsberg Postat 12 juni 2007 Dela Postat 12 juni 2007 Kolla med distributören MI7, de lär ha svar på om manualerna går att köpa separat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.