Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

Tjo, är inget vidare grym på att göra remixar men hade weekend has come, med midi, vocals o.s.v. från remixtävlingen på vip-zone. Har dock formaterat och glömde lägga över dessa till rätt partition. Någon som kan lägga upp hela "remixkittet" med midi och vocals till låten på speedyshare eller liknande. Kan ej hitta dem på deras sida längre.

Tack!

Redigerat av Olsberg
Annons
Postat

Med tanke på alla remixtävlingar som rullar lite här och var, är jag inte säker på att så många vet vad du letar efter 😲

Dessutom är det så att beroende på vad det är för material så är det långtifrån säkert att någon annan än utgivaren får göra materialet tillgängligt utan att bryta mot upphovsrätten.

Passar på att byta rubrik från "Weekend has come" enligt Forumregel 5 och flyttar tråden från Samplingar/loopar.

Mvh

.björn.

Postat

Tack så mycket för topicbytet.

Nåja, om någon skulle vilja vara vänlig och ge mig det så kan ni ju alltid skicka ett PM med materialet istället. Då det tidigare varit och cirkulerat på diverse forum och på deras egen hemsida så tror jag inte det är någon större fara om man får tillgång till det, men visst, lagar ska hållas. Har sett att folk här varit med i tävlingen så hoppas på att någon som känner sig träffad dyker upp!

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.