jonas.golden Postat 10 juni 2007 Postat 10 juni 2007 Hejsan, Jag söker nu ett par erfarna sångare/sångerskor för sammarbete. Jag har några färdiga produktioner liggandes som jag vill ha sång på. Låtarna kommer att skickas ut till dom flesta radiostationer och dylikt med en fin presentation, så dom kommer att synas rätt brett. Någon som är intresserade? Mejla mig gärna på: produktion@goldensound.se /Jonas
D-jozz (oregistrerad) Postat 14 juli 2007 Postat 14 juli 2007 Hejsan, Jag söker nu ett par erfarna sångare/sångerskor för sammarbete. Jag har några färdiga produktioner liggandes som jag vill ha sång på. Låtarna kommer att skickas ut till dom flesta radiostationer och dylikt med en fin presentation, så dom kommer att synas rätt brett. Någon som är intresserade? Mejla mig gärna på: produktion@goldensound.se /Jonas Vad för sorts musik är det och ungefär hur dann röst sökes?
Helena (oregistrerad) Postat 3 september 2007 Postat 3 september 2007 Vad för slags musik? Jag sjunger det mesta, men helst pop, rock o hårdrock.
creel (oregistrerad) Postat 3 september 2007 Postat 3 september 2007 Vad för slags musik? Jag sjunger det mesta, men helst pop, rock o hårdrock. Hur gammal är du?
jonas.golden Postat 4 september 2007 Trådstartare Postat 4 september 2007 De produktionerna som jag eftersökte sångerska på är upptagna nu.. Men det dyker ständigt upp nya, och söker alltid efter duktiga sångerskor! Jag producerar allt ifrån pop, rnb, hiphop, rock, powerballader, schlager etc.. Har du inspelningsmöjligheter i närheten där du bor eller hemma? Du kan väl mejla mig så pratar vi mer: produktion@goldensound.se /Jonas Vad för slags musik? Jag sjunger det mesta, men helst pop, rock o hårdrock.
Helena (oregistrerad) Postat 4 september 2007 Postat 4 september 2007 Vad för slags musik? Jag sjunger det mesta, men helst pop, rock o hårdrock. Hur gammal är du? Jag är gammal 😉 36, fyller 37 om ett tag...
Simba Postat 30 mars 2008 Postat 30 mars 2008 hej jag är väldigt intresserad. Jag har ett brett sång intresse hör gärna av dig så får du mer information. Skulle gärna också veta vad det är för slags musik 😛 Hejsan, Jag söker nu ett par erfarna sångare/sångerskor för sammarbete. Jag har några färdiga produktioner liggandes som jag vill ha sång på. Låtarna kommer att skickas ut till dom flesta radiostationer och dylikt med en fin presentation, så dom kommer att synas rätt brett. Någon som är intresserade? Mejla mig gärna på: produktion@goldensound.se /Jonas
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.