Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Hejsan,

Jag söker nu ett par erfarna sångare/sångerskor för sammarbete. Jag har några färdiga produktioner liggandes som jag vill ha sång på.

Låtarna kommer att skickas ut till dom flesta radiostationer och dylikt med en fin presentation, så dom kommer att synas rätt brett.

Någon som är intresserade?

Mejla mig gärna på:

produktion@goldensound.se

/Jonas

• 1 månad senare...
Annons
D-jozz (oregistrerad)
Postat
Hejsan,

Jag söker nu ett par erfarna sångare/sångerskor för sammarbete. Jag har några färdiga produktioner liggandes som jag vill ha sång på.

Låtarna kommer att skickas ut till dom flesta radiostationer och dylikt med en fin presentation, så dom kommer att synas rätt brett.

Mejla mig gärna på:

/Jonas

Vad för sorts musik är det och ungefär hur dann röst sökes?

• 1 månad senare...
Helena (oregistrerad)
Postat

Vad för slags musik? Jag sjunger det mesta, men helst pop, rock o hårdrock.

creel (oregistrerad)
Postat

Hur gammal är du?

Postat

De produktionerna som jag eftersökte sångerska på är upptagna nu.. Men det dyker ständigt upp nya, och söker alltid efter duktiga sångerskor! Jag producerar allt ifrån pop, rnb, hiphop, rock, powerballader, schlager etc..

Har du inspelningsmöjligheter i närheten där du bor eller hemma?

Du kan väl mejla mig så pratar vi mer: produktion@goldensound.se

/Jonas

Helena (oregistrerad)
Postat

Hur gammal är du?

Jag är gammal 😉 36, fyller 37 om ett tag...

• 6 månader senare...
Postat

hej jag är väldigt intresserad. Jag har ett brett sång intresse hör gärna av dig så får du mer information. Skulle gärna också veta vad det är för slags musik 😛

Hejsan,

Mejla mig gärna på:

/Jonas

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.