Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Jag la upp en låt häromdagen men efter en redigering så kunde folk visst inte ladda ner den så jag laddade upp på nytt men då står det att tråd saknas för den istället.Måste jag kanske vänta på att den blir godkänd på nytt?

Annons
Postat

Alla låtuppladdningar modereras. Jag kollade på din uppladdade låt och det verkar inte vara några konstigheter. Skicka mig ett PM om det fortfaraned strular så tittar jag på det.

• 6 månader senare...
Postat (redigerat)

Hej, har vart frånvarande under en längre period från forumet, och en hel del har förändrats sedan sist jag var här. Har använt sökfunktionen för att kolla efter svar, men utan resultat. Har jag missat något?

Skulle vilja skapa en tråd med min bifogade låt.

Mvh Ken 😊

Redigerat av Olsberg
Slår samman med tidigare tråd i ämnet
Postat (redigerat)
Hej, har vart frånvarande under en längre period från forumet, och en hel del har förändrats sedan sist jag var här. Har använt sökfunktionen för att kolla efter svar, men utan resultat. Har jag missat något?

Skulle vilja skapa en tråd med min bifogade låt.

Mvh Ken 😊

Du går in under Låtar i menyn och väljer sen ladda upp.

Knappen finns där "Ny tråd" knappen finns.

Du får vänta på att låten blir "approved" av studios moderatorer.

Tråden skapas när moderatorerna gjort sitt 🙂

Redigerat av Chris_Emil
Postat (redigerat)

Jag undrar en sak.

Jag har laddat upp tre låtar hittils under min tid på forumet och då blev låtarna "approvade" imon kanske en halv dag. Men min senaste låt Aksai Chin jag laddade upp har inte fått någon forumtråd på två dagar nu. Tar det lång tid ibland för att de har de mycket att göra eller har de kanske glömt bort mig? 😉 Jag kanske bara är otålig.. 🙂

/M

Redigerat av Memphis
Postat
Jag undrar en sak.

Jag har laddat upp tre låtar hittils under min tid på forumet och då blev låtarna "approvade" imon kanske en halv dag. Men min senaste låt Aksai Chin jag laddade upp har inte fått någon forumtråd på två dagar nu. Tar det lång tid ibland för att de har de mycket att göra eller har de kanske glömt bort mig? 😛 Jag kanske bara är otålig.. 🙂

/M

Folk har väl julledigt? Det önskar jag att jag var iaf 😉

Postat

En relaterad fråga. Jag skummade igenom forumreglerna igår för att kolla upp vad som gäller egenproducerade covers. Kunde inte hitta något om detta. Tidgare fick man länka till sin coverlåt men det verkar som den möjligheten inte längre finnes då det inte går att starta trådar i låtkritikforumena. Kommentar till detta någon?

//KG

Postat
En relaterad fråga. Jag skummade igenom forumreglerna igår för att kolla upp vad som gäller egenproducerade covers. Kunde inte hitta något om detta. Tidgare fick man länka till sin coverlåt men det verkar som den möjligheten inte längre finnes då det inte går att starta trådar i låtkritikforumena. Kommentar till detta någon?

//KG

Forumregel nummer 7

Postat
Jag undrar en sak.

Jag har laddat upp tre låtar hittils under min tid på forumet och då blev låtarna "approvade" imon kanske en halv dag. Men min senaste låt Aksai Chin jag laddade upp har inte fått någon forumtråd på två dagar nu. Tar det lång tid ibland för att de har de mycket att göra eller har de kanske glömt bort mig? 😛 Jag kanske bara är otålig.. 🙂

/M

Folk har väl julledigt?

Haha, iofs sant.. 😛

Ok, jag väntar väl då.. 😉

/M

Postat

//KG

Forumregel nummer 7

Japp, jag känner till den. Skall jag tolka det som att coverlåtar inte längre är tillåtna att länka heller 🙂 ? Jag har PM'at frågan till Olsberg för några dagar sedan men ej ännu fått något svar.

Postat

//KG

Forumregel nummer 7

Japp, jag känner till den. Skall jag tolka det som att coverlåtar inte längre är tillåtna att länka heller 🙂 ? Jag har PM'at frågan till Olsberg för några dagar sedan men ej ännu fått något svar.

Har varit på julledigt och inte haft tillgång till nätet - wow! 🙂

Nej, covers är inte tillåtna, och det har inte ändrats i reglerna sedan nya låtfunktionen kom till, så det är samma regler som vanligt.

Däremot är en och annan medlem som inte hänger med på reglerna och det är därför modereringsfunktionen finns.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.