trancer Postat 24 juli 2007 Postat 24 juli 2007 OJ [...] Visst finns det de som kör både FL och Reason men som sagt de FLESTA kör dom andra proggen... Spana här: Cubase 4 Logic Pro Pro Tools? Sequencar du i protools oxo ? dvs inte bara mixar? du proddar i protools oxo? det är nog rätt ovanligt tror ja va?
trancer Postat 24 juli 2007 Postat 24 juli 2007 Bot ska sjungas som i "basshunter - boten anna" Ungefär båt. komemr kan du ta dig friheten att ändra till KOMMER 😎 Där har du iofs fel 😄
Eternal Postat 24 juli 2007 Postat 24 juli 2007 Bot ska sjungas som i "basshunter - boten anna" Ungefär båt. komemr kan du ta dig friheten att ändra till KOMMER 😲 Där har du iofs fel Inte igen.... 😆
Uozon Postat 24 juli 2007 Postat 24 juli 2007 kommer låte lite som Rosa Helikoptern Mjuk och glad låt Hoppas jag
Anders F Postat 25 juli 2007 Postat 25 juli 2007 Sequencar du i protools oxo ? dvs inte bara mixar? du proddar i protools oxo? det är nog rätt ovanligt tror ja va? jag gör det också 😮 Men i ärlighetens namn så proddar jag mest allt i huvudet innan jag sätter mig i studion och med mitt underbara pro tools 🙂 :)
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.