Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Hej!

Jag har nyss fått Psytrance-expansionen till Refx Nexus. Men hur i bomben installerar man det så man kan använda det med Nexus?

Fick hem en mystisk NXP-fil på lite över 200 mb. Men jag kan inte göra nåt med den.

Vart ska man göra av den? (Provade att lägga i nexusmappen och cubase mappen och hoppades på att den skulle hoppa upp i listan i nexus där man väljer ljud och det, men nada...)

mvh jag

Annons
Postat
Jag har nyss fått Psytrance-expansionen till Refx Nexus. Men hur i bomben installerar man det så man kan använda det med Nexus?

öppna Nexus.

där hittar du . . ehh . . import . . någonting . . .så öppnar du ditt expander fil inuti Nexus, dvs Nexus importerar filen och all data i den och lägga det rätt.

Postat

Tack för svaret, Chris! 😳

Men det verkar inte gå så bra. Jag trycker på Load Bank uppe i hörnet på Nexus, men jag ser inte NXP-filen, och kan inte öppna den. :rolleyes: Testade Load Instrument också, men icke..

Postat (redigerat)

Starta Nexus --> Sys (Till höger bredvid displayen) --> Import exp (Nedre högra hörnet på displayen)

Lycka till!

Redigerat av aburman
Postat
Starta Nexus --> Sys (Till höger bredvid displayen) --> Import exp (Nedre högra hörnet på displayen)

Lycka till!

Tack två tusen! det funkade..

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.