Jump to content
Annons

Öl på morgonen!


Skogholm

Recommended Posts

Annons

Känner en hel del som tar studenten idag. Några som tog studenten igår och ännu fler som tar studenten imöra 😄

Jo men ja gta rju fan studenten :rolleyes:

Mvh skogholm

Ha det så kul på studenten men ta det lugnt med spriten...det är en lång dag 😉

schschschsch 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)
Sitter här och dricker öl.

varför dricker ja göl 8 på morgonen? 😉

Jo men ja gta rju fan studenten :rolleyes:

Är det nån mer som gör det idag? eller i sommar?

Mvh skogholm

Bra där... missa inte att vomera och urinera i rabatterna (helst samtidigt som du halsar i dej avslagen champagne), det är höjdpunkten på studenten! Helst när nån sur "dagens ungdom"-gubbe går förbi. Vi får vara noga med att hålla vår generations image vid liv ju.

EDIT: Okej nu tänkte jag fel, spy och dricka champagne samtidigt ska du nog helst undvika.

Redigerat av tbruce
Link to comment
Dela på andra sajter

Själv blev det lite smådrickande igår och säkerligen massa idag, ÖL :rolleyes:

Blir inte mamsen arg på dig då?

Duvet väl att man skall vara 18 för folköl o 20 för bolaget?! 😳😮😄

Btw, så har jag inte druckit en droppe på snart 7 månader, inga droger för den delen heller.

*Fett stollt*

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har också druckit öl idag ikväll. Inte pga studenten, det var la 4-5 år sen snart *Lol*

men jag å tjejen tog några kalla på balkongen för det var så ruskigt varmt å så jävla gött!!

Men grattis till studenten 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag bryggde eget vin till studenten. Problemet var att det inte hann bli färdigt ordentligt, men det gick ner ändå...bottensats och allt 😛

Vidrigt, men fan va kul man hade 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag bryggde eget vin till studenten. Problemet var att det inte hann bli färdigt ordentligt, men det gick ner ändå...bottensats och allt 😄

Vidrigt, men fan va kul man hade 😉

Usch.

Sj drack jag en gång i tiden halvfärdig mäsk.. Oj, vad det smaka!

Link to comment
Dela på andra sajter

Är detta en allmän musikfråga 🙂 Öl är väl iofs en hjärtesak för vissa typer av musiker...?

Det är mer än en hjärtesak, det är nästan något religöst över det. Det kan vara räddningen i dom flesta situationer.

T.ex sitter du i ett hav av blodiglar, illsinta illrar och telefonförsäljare och du känner hur hjärnan börjar göra saltomortal i skallen på dig av irritation, mest av telefonförsäljarna då, Ta en Pripps Blå (ändra gärna till valfri favoritöl ifall inte pripps är dugligt nog!) och iglarna, illrarna och telefonförsäljarna förvandlas till ett hav av små fluffiga furbys som dansar polka och joddlar små grodorna! Samtidigt!

(Nu är jag lite trött och uttråkad, så skjut mig ifall jag inte borde skrivit detta 😳 )

Simma lungt! 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...