Skogholm Postat 8 juni 2007 Postat 8 juni 2007 Sitter här och dricker öl. varför dricker ja göl 8 på morgonen? 😕 Jo men ja gta rju fan studenten 😱 Är det nån mer som gör det idag? eller i sommar? Mvh skogholm
Matthew L Postat 8 juni 2007 Postat 8 juni 2007 Jo men ja gta rju fan studenten Mvh skogholm Ha det så kul på studenten men ta det lugnt med spriten...det är en lång dag 😉
zagabar Postat 8 juni 2007 Postat 8 juni 2007 Jag tar också studenten i veckan, men jag kommer inte dricka en droppe.
Limpan Postat 8 juni 2007 Postat 8 juni 2007 Jag tar också studenten i veckan, men jag kommer inte dricka en droppe. öl smakar inte gott.
Pazo Postat 8 juni 2007 Postat 8 juni 2007 Känner en hel del som tar studenten idag. Några som tog studenten igår och ännu fler som tar studenten imöra 😄 Jo men ja gta rju fan studenten Mvh skogholm Ha det så kul på studenten men ta det lugnt med spriten...det är en lång dag 😉 schschschsch 😄
Larsson Postat 8 juni 2007 Postat 8 juni 2007 jag tar inte stufenten & dricker därför kaffe.. kanske borde ha en egen tråd om det!!😉 skål
Pazo Postat 8 juni 2007 Postat 8 juni 2007 jag tar inte stufenten & dricker därför kaffe..kanske borde ha en egen tråd om det!!😉 skål Meh! Helvete!! Nu fick ni ju mig sugen på ÖL'n!! ÖLN ÖLN ÖLN!! Om man kanske skulle dra förbi systemet och köpa sig nåra Guiness! 😄
tbruce Postat 8 juni 2007 Postat 8 juni 2007 (redigerat) Sitter här och dricker öl.varför dricker ja göl 8 på morgonen? 😉 Jo men ja gta rju fan studenten Är det nån mer som gör det idag? eller i sommar? Mvh skogholm Bra där... missa inte att vomera och urinera i rabatterna (helst samtidigt som du halsar i dej avslagen champagne), det är höjdpunkten på studenten! Helst när nån sur "dagens ungdom"-gubbe går förbi. Vi får vara noga med att hålla vår generations image vid liv ju. EDIT: Okej nu tänkte jag fel, spy och dricka champagne samtidigt ska du nog helst undvika. Redigerat 8 juni 2007 av tbruce
Polpotkin Postat 8 juni 2007 Postat 8 juni 2007 Själv blev det öl och rom för hela slanten igår så en kaffe skulle sitta fint nu, så man orkar dricka öl ikväll igen.
Nexustwins Postat 8 juni 2007 Postat 8 juni 2007 Själv blev det lite smådrickande igår och säkerligen massa idag, ÖL
ThomasJ Postat 8 juni 2007 Postat 8 juni 2007 Själv blev det lite smådrickande igår och säkerligen massa idag, ÖL Blir inte mamsen arg på dig då? Duvet väl att man skall vara 18 för folköl o 20 för bolaget?! 😳😮😄 Btw, så har jag inte druckit en droppe på snart 7 månader, inga droger för den delen heller. *Fett stollt*
Tilly Postat 8 juni 2007 Postat 8 juni 2007 Jag har också druckit öl idag ikväll. Inte pga studenten, det var la 4-5 år sen snart *Lol* men jag å tjejen tog några kalla på balkongen för det var så ruskigt varmt å så jävla gött!! Men grattis till studenten 🙂
basshole Postat 8 juni 2007 Postat 8 juni 2007 På studenten ska man dricka öl! eller champagne, eller vin. Alla som säger emot är dumma i huvet.
binary78 Postat 8 juni 2007 Postat 8 juni 2007 Jag bryggde eget vin till studenten. Problemet var att det inte hann bli färdigt ordentligt, men det gick ner ändå...bottensats och allt 😛 Vidrigt, men fan va kul man hade 🙂
ThomasJ Postat 9 juni 2007 Postat 9 juni 2007 Jag bryggde eget vin till studenten. Problemet var att det inte hann bli färdigt ordentligt, men det gick ner ändå...bottensats och allt 😄 Vidrigt, men fan va kul man hade 😉 Usch. Sj drack jag en gång i tiden halvfärdig mäsk.. Oj, vad det smaka!
Overkill Postat 9 juni 2007 Postat 9 juni 2007 För att citera Dark of Lights signatur: "Vadå för tidigt för en öl? Jag är ju faen vaken!" 😄
Egghuvud Postat 11 juni 2007 Postat 11 juni 2007 Är detta en allmän musikfråga 😳 Öl är väl iofs en hjärtesak för vissa typer av musiker...?
Starfis Postat 11 juni 2007 Postat 11 juni 2007 Är detta en allmän musikfråga 🙂 Öl är väl iofs en hjärtesak för vissa typer av musiker...? Det är mer än en hjärtesak, det är nästan något religöst över det. Det kan vara räddningen i dom flesta situationer. T.ex sitter du i ett hav av blodiglar, illsinta illrar och telefonförsäljare och du känner hur hjärnan börjar göra saltomortal i skallen på dig av irritation, mest av telefonförsäljarna då, Ta en Pripps Blå (ändra gärna till valfri favoritöl ifall inte pripps är dugligt nog!) och iglarna, illrarna och telefonförsäljarna förvandlas till ett hav av små fluffiga furbys som dansar polka och joddlar små grodorna! Samtidigt! (Nu är jag lite trött och uttråkad, så skjut mig ifall jag inte borde skrivit detta 😳 ) Simma lungt! 😛
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.