antoinetta (oregistrerad) Postat 7 juni 2007 Postat 7 juni 2007 Hej, jag heter Sandra (antoinetta i mellannamn) och är 19 år gammal. Jag tycker väldigt mycket om att sjunga. Jag söker därför någon/några som skulle vara intresserade av att jobba med någonting tillsammans. På länken nedan kan du/ni höra ett röstprov... Antoinetta - Caruso (En italiensk/napolitansk sång)
Ludgo-Pelle Postat 7 juni 2007 Postat 7 juni 2007 Tjena! Jag är inte den du söker, men vill ändå ge dig tipset att hålla dig framme här på forumet. Svara på inlägg, ställ frågor, lägg upp en bild, en låt eller vad som helst. Bara du visar framfötterna och får lite kontakter med forumfolk. Det ena kommer då att ge det andra. Lycka till! Hälsningar: Ludgo-Pelle
Lilleman Postat 7 juni 2007 Postat 7 juni 2007 Hej, jag heter Sandra (antoinetta i mellannamn) och är 19 år gammal.Jag tycker väldigt mycket om att sjunga. Jag söker därför någon/några som skulle vara intresserade av att jobba med någonting tillsammans. På länken nedan kan du/ni höra ett röstprov... Antoinetta - Caruso (En italiensk/napolitansk sång) Otroligt vacker röst i vacker sång... 😕 Var i landet bor du, är du intresserad av att lägga sång i låtproduktion eller av att spela in själv...? 😱
Filmtoken Postat 8 juni 2007 Postat 8 juni 2007 Glimrande. Jag har redan saker jag gärna skulle vilja höra dig sjunga. Vad jobbar du i för program? Är det nätsamarbete eller IRL du letar efter främst? /Jesper
Liquid_6 Postat 12 juni 2007 Postat 12 juni 2007 Jättefin röst.Nästan så jag önskar jag skrev nån annan sorts musik än den jag gör för att ha din röst där på.
Harmonica mike Postat 13 juni 2007 Postat 13 juni 2007 Hej och välkommen. Jag sysslar mest med rock/blues/soul musik..Men en morgon så vaknade jag med ett klassiskt verk i huvudet,det är bara det att sången var på italienska och jag kan bara 2 ord..chiao å arrividerci.. hursom helst så blarrade jag in sången och arrade upp stycket. Riktigt njutbart blev det,men det skulle göra sig med italiensk sång. Fixar du att skriva/sjunga på italienska och har du inspelnings gear? By the way,jag har begåvats med en baryton röst - som jag dock gjort mitt bästa för att förstöra(inte helt än).. Tycker du att ovanstående verkar intressant,så pm:a mig.. Mvh Micael
DivineCo Postat 13 juni 2007 Postat 13 juni 2007 Det finns en stor kärna i din röst och framför allt ett stort uttryck. Lova mig en sak lyssna inte för mycket på alla råd och framför allt lyssna inte på mina. Uttalet är dåligt och det är lite falskt ibland. Det växlar mellan det du har lärt dig och det som är du. Håll fast vid det som är du. Jag gråter inte ofta men jag gjorde det när jag hörde din sång. Din sång påminde mig om vad musik handlar om. Jag skulle också kunna säga en del elaka saker om ditt vibrato men igen du sjunger med en kärna som alla vi andra saknar. Den största musikupplevelse jag har upplevt på tio år. All Kärlek!
Emulator Postat 14 juni 2007 Postat 14 juni 2007 Välkommen! Du kommer garanterat få en massa jobb här 😉
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.