Steve-o Postat 7 juni 2007 Dela Postat 7 juni 2007 Hejsan! Jag har Cubase SE3 sedan en tid tillbaka, tillsammans med E-Mu 0202 ljudkort. Jag fick allt installerat av killen i musikaffären förutom Proteus vst synth. Han fixade inte det. Nu skulle jag verkligen vilja testa den, kan någon hjälpa mig? Steffe Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Twilight_Zound Postat 7 juni 2007 Dela Postat 7 juni 2007 Hur svårt kan det va: Se till att dongeln sitter i och kör sen upp skivan i cd/dvd´n, installera 🙂 . Om behov uppstår fyll i eventuell information i fönstrena som poppar upp. Kan väl inte vara svårare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Twilight_Zound Postat 9 juni 2007 Dela Postat 9 juni 2007 Hur går det... 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 9 juni 2007 Dela Postat 9 juni 2007 Det är väl sedan så att man INTE kan öppna enbart Proteus? Man måste öppna Cubase för att komma åt Proteus väl? Jag har "bara" Cubase LE och Proteus, fast Proteus har jag aldrig ens provat - shame on me. Tänkte göra det nån dag. När jag installerade Cubase LE, no problemas och de andra programmen (Wavalab Lite etc...) så fanns aldrig några installationsrutor om Proteus vad jag minns. Men det finns väl där nånstans inom Cubase... 😄😆😉 :musik Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Steve-o Postat 11 juni 2007 Trådstartare Dela Postat 11 juni 2007 Proteus ligger i VST mappen men den har inget ljud i sig! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Twilight_Zound Postat 12 juni 2007 Dela Postat 12 juni 2007 Proteus ligger i VST mappen men den har inget ljud i sig! Eheeeee vadå inget ljud...? Om du startar upp Cubase och lägger till Miditrack.. Sen Öppnar du VST instruments och lägger till Proteus. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Steve-o Postat 12 juni 2007 Trådstartare Dela Postat 12 juni 2007 Jag har gjort det, men det kommer ändå inget ljud. Sorry Killen i musikaffären fixade inte det heller... Skiter i det nu! Tack för alla svar ändå! Stefan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 12 juni 2007 Dela Postat 12 juni 2007 Vilken ljudbank öppnar du i Proteus då? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.