musik (oregistrerad) Postat 6 juni 2007 Postat 6 juni 2007 Hej! Vet någon hur man ska få reda på vad världsrekordet i att stå på ett ben är? Jag tänkte slå det hursomhelst... 😕 Har letat på Nätet, Guiness Book of Records, men inte funnit något... :musik
Umemagnus Postat 6 juni 2007 Postat 6 juni 2007 Hej! Vet någon hur man ska få reda på vad världsrekordet i att stå på ett ben är? Jag tänkte slå det hursomhelst... 🥰 Har letat på Nätet, Guiness Book of Records, men inte funnit något... :musik med tanke på dina ryggproblem är det nog ingen bra idé...
david.roennlund Postat 6 juni 2007 Postat 6 juni 2007 Hej! Vet någon hur man ska få reda på vad världsrekordet i att stå på ett ben är? Jag tänkte slå det hursomhelst... 😉 Har letat på Nätet, Guiness Book of Records, men inte funnit något... :musik med tanke på dina ryggproblem är det nog ingen bra idé... huvudet på spiken 🥰
musik (oregistrerad) Postat 6 juni 2007 Postat 6 juni 2007 ok ...det kanske påverkar negativt... 😉 😎 🙁 🙁 🙁 🙁 🙁
musik (oregistrerad) Postat 7 juni 2007 Postat 7 juni 2007 (redigerat) Öhrrmm.... fick reda på Världsrekordet i att stå på ett ben, satt av en tvåbent man. 76 timmar och 40 minuter. Satt i Sri Lanka av en man vid namn Suresh Joachim i Sri Lanka, på en stor idrottsarena där. Han innehar f.ö. även 29 andra världsrekord. Holy crap! 76 timmar, 40 minuter... ...om det ändå hade varit 76 minuter och 40 sekunder... 🙂 Redigerat 7 juni 2007 av musik
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.