Tilly Postat 6 juni 2007 Postat 6 juni 2007 Hejsan alla glada đ Jag vet att detta har varit pĂ„ tal tidigare, men jag lyckas inte hitta den trĂ„den! Det Ă€r ang den dĂ€r Retro Sidan. Jag Ă€r lite nyfiken pĂ„ om den kommer komma tillbaka! Det var en av dom mer intressanta sidorna i tidningen tycker jag, och ser gĂ€rna att den Ă„tervĂ€cks till liv igen đ Hur blir det? Kan ni inte göra ett jĂ€tte stor repotage om feta, gamla anloga monstersynthar och datorer đ
Gubben i Kalmar Postat 7 juni 2007 Postat 7 juni 2007 Hejsan alla glada đ Jag vet att detta har varit pĂ„ tal tidigare, men jag lyckas inte hitta den trĂ„den! Det Ă€r ang den dĂ€r Retro Sidan. Jag Ă€r lite nyfiken pĂ„ om den kommer komma tillbaka! Det var en av dom mer intressanta sidorna i tidningen tycker jag, och ser gĂ€rna att den Ă„tervĂ€cks till liv igen đ Hur blir det? Kan ni inte göra ett jĂ€tte stor repotage om feta, gamla anloga monstersynthar och datorer đ Jag gillade ocksĂ„ "Retro Sidan". Den kan vĂ€l fĂ„ Ă„terkomma pĂ„ samma sĂ€tt som Hasse Nilssons "3 Billiga pluggar". Varför inte varannat nummer med "Retro Sidan" och "3 Billiga pluggar". VĂ€nligen Gubben i Kalmar đ
Emil Postat 7 juni 2007 Postat 7 juni 2007 (redigerat) Jag skulle gÀrna se en sida med "dream gear", gÀrna testat ocksÄ. Prylar som kanske inte hemstudioÀgare nÄnsin fÄr lÀgga hÀnderna pÄ. Folk som lÀser biltidningar vill lÀsa om Ferrari ibland Àven fast de aldrig fÄr köra en. Kanske Àr svÄrt att fÄ tag pÄ sÄn utrustning men det vore kul om det gick att genomföra. Redigerat 7 juni 2007 av Phobos
Tilly Postat 8 juni 2007 TrĂ„dstartare Postat 8 juni 2007 "Lite" offtopic men; grattis! đ Tack đ„° Kul att det Ă€r fler Ă€n jag som vill ha tillbaka retrosidan!
Björn Olsberg Postat 8 juni 2007 Postat 8 juni 2007 Den kan vÀl fÄ Äterkomma pÄ samma sÀtt som Hasse Nilssons "3 Billiga pluggar".Varför inte varannat nummer med "Retro Sidan" och "3 Billiga pluggar". Det var ett bra och konkret förslag! En stilla början kommer faktiskt redan i sommarnumret, dÀr nÄgra av retroprylarna kommer som favorit i repris. Vi tar upp en eventuell fortsÀttning vid nÀsta artikelplanering och vÀger för/emot, men förslaget Àr bra.
Gubben i Kalmar Postat 8 juni 2007 Postat 8 juni 2007 I mixologiserien fanns det ofta en historisk redogörelse. Det var mycket intressant. "VÀrlds-historia sett genom ett kontrollrummsfönster". SpÀnnande lÀsning. Gör gÀrna artiklar med historik inriktning. Alla vill vÀll veta "var ifrÄn", "vad Àr vi" och sÄ den tankevÀckande artikeln om "framtids-studion". VÀnligen Gubben i Kalmar
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.