Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Hejsan alla glada 😉

Jag vet att detta har varit pÄ tal tidigare, men jag lyckas inte hitta den trÄden!

Det Àr ang den dÀr Retro Sidan.

Jag Ă€r lite nyfiken pĂ„ om den kommer komma tillbaka! Det var en av dom mer intressanta sidorna i tidningen tycker jag, och ser gĂ€rna att den Ă„tervĂ€cks till liv igen 😉

Hur blir det? Kan ni inte göra ett jĂ€tte stor repotage om feta, gamla anloga monstersynthar och datorer 😉

Annons
Postat
Hejsan alla glada 🙂

Jag vet att detta har varit pÄ tal tidigare, men jag lyckas inte hitta den trÄden!

Det Àr ang den dÀr Retro Sidan.

Jag Ă€r lite nyfiken pĂ„ om den kommer komma tillbaka! Det var en av dom mer intressanta sidorna i tidningen tycker jag, och ser gĂ€rna att den Ă„tervĂ€cks till liv igen 🙂

Hur blir det? Kan ni inte göra ett jĂ€tte stor repotage om feta, gamla anloga monstersynthar och datorer 🙂

Jag gillade ocksÄ "Retro Sidan".

Den kan vÀl fÄ Äterkomma pÄ samma sÀtt som Hasse Nilssons "3 Billiga pluggar".

Varför inte varannat nummer med "Retro Sidan" och "3 Billiga pluggar".

VĂ€nligen

Gubben i Kalmar 😊

Postat (redigerat)

Jag skulle gÀrna se en sida med "dream gear", gÀrna testat ocksÄ. Prylar som kanske inte hemstudioÀgare nÄnsin fÄr lÀgga hÀnderna pÄ. Folk som lÀser biltidningar vill lÀsa om Ferrari ibland Àven fast de aldrig fÄr köra en. Kanske Àr svÄrt att fÄ tag pÄ sÄn utrustning men det vore kul om det gick att genomföra.

Redigerat av Phobos
Postat
"Lite" offtopic men; grattis! 😏

Tack đŸ„°

Kul att det Àr fler Àn jag som vill ha tillbaka retrosidan!

Postat
Den kan vÀl fÄ Äterkomma pÄ samma sÀtt som Hasse Nilssons "3 Billiga pluggar".

Varför inte varannat nummer med "Retro Sidan" och "3 Billiga pluggar".

Det var ett bra och konkret förslag! En stilla början kommer faktiskt redan i sommarnumret, dÀr nÄgra av retroprylarna kommer som favorit i repris. Vi tar upp en eventuell fortsÀttning vid nÀsta artikelplanering och vÀger för/emot, men förslaget Àr bra.

Postat

I mixologiserien fanns det ofta en historisk redogörelse. Det var mycket intressant. "VÀrlds-historia sett genom ett kontrollrummsfönster".

SpÀnnande lÀsning. Gör gÀrna artiklar med historik inriktning. Alla vill vÀll veta "var ifrÄn", "vad Àr vi" och sÄ den tankevÀckande artikeln om "framtids-studion".

VĂ€nligen

Gubben i Kalmar

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du ska bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.